Wpis z mikrobloga

@nama: swoją drogą zawsze zastanawiałem się czy takie ułożenie kół jest legalne, przecie to drastycznie zmniejsza powierzchnie opony przy hamowaniu (°°
  • Odpowiedz
@nama tak to ma wygladac w tym stylu czyli stance/hella flush. Jak najwieksze kolo ma byc jak najlepiej spasowane z blotnikami przy jak najwiekszym obnizeniu. Ten styl jest czysto wizualny bo z praktyki to tylko mozna dac na plus sztywnosc prowadzenia. Inaczej mowiac najezdzajac na monete wiadomo czy to byl orzel czy reszka ;)
  • Odpowiedz
@wxx71 z autopsji: zaczynasz obnizac i dopasowywac kola do blotnikow i tak z setupu na setup sie kombinujesz jak tu wpasowac wieksze kolo i zejsc nizej. To jest to samo z podnoszeniem mocy. Po co jak i tak nie ma gdzie tego legalnie wykorzystac.
  • Odpowiedz
@lordhellboy: no nie. To jest z autopsji kogos kto nie ma za grosz dobrego smaku i gustu. Jak ja podnosilem moc to krok po kroku aby dojsc do pewnej bariery i powiedziec sobie dosc, mimo, ze mozna bylo by nawet podwoic to, co jest juz teraz. Kazdy powinien znac swoje granice jak i granice ogolnego dobrego smaku. Takie wciskanie jak ty mowisz to jest po prostu kombinowanie jak mniej wiecej
  • Odpowiedz
@wxx71: jestes jedynym wyznacznikiem gustu, tak? Tobie się nie podoba to jest złe i koniec kropka. Skoro do wielu ludzi taki styl trafia to znaczy, że ma swoich fanów i w przeciwieństwie do raka z początku wieku nie wygląda źle. To nie Twoje auto, ani nikt nie karze Ci tak robić auta, to co tak przeżywasz?
  • Odpowiedz