W dzisiejszym odcinku samochód firmy SAIC Motor, która nabyła prawa do posługiwania się zasłużoną brytyjską marką MG.
Pierwsza generacja samochodu MG 3 to był czasem widywany w Polsce Rover Streetwise po zabiegu znaczkowej inżynierii. Dla niewtajemniczonych - taki popularny Rover 25 z plastikowymi nakładkami, że niby w terenie se da radę.
Druga generacja, widoczna na zdjęciu, to już wyrób z Chin lub Longbridge w Wielkiej Brytanii, gdzie też mają fabrykę. Auto wygląda bardzo nowocześnie i wcale nie przaśnie chińsko, jak to się powszechnie mówi o wyrobach stamtąd. Tutaj mamy dodatkowo pakiet terenowy Xross, który z auta miejskiego czyni hehecrossovera (bardzo w Europie to lubimy ostatnio). 107 koni, silnik 1.5 w benzynie.
@DerMirker: Z wyglądu różnica między tym a jakimś europejskim autem jest taka jak 15 lat temu była między koreańcami a np. VW. Ja bym sie spodziewał, że w Chińczycy mogą nadrobić to szybciej niż KIA i Hyundai
@Transhumanista: wyglądają lepiej niż ten MG z posta, ale wciąż podtrzymuję co napisałem wyżej. BTW myślałem, że chińczycy przestali juz kopiować auta innych marek, ale jednak w większości łatwo zauważyć wyraźne podobieństwo do bardziej rozpoznawalnych modeli.
@DBR9: nie powiedziałbym, wygląda równie średnio jak nowy Missan Nicra @BuzzKillington: wygląda nowocześnie w porównianiu z większością dotychczasowych chińczyków ( ͡°͜ʖ͡°)
@DerMirker: No raczej nowa Micra ma więcej przetłoczeń i interesujących linii w bocznej sekcji nadwozia, o designerskich światłach nie wspomnę. Daleko temu chińczykowi do Micry, a to nie jest jakiś szczyt wzornictwa ostatnimi laty. ;)
W dzisiejszym odcinku samochód firmy SAIC Motor, która nabyła prawa do posługiwania się zasłużoną brytyjską marką MG.
Pierwsza generacja samochodu MG 3 to był czasem widywany w Polsce Rover Streetwise po zabiegu znaczkowej inżynierii. Dla niewtajemniczonych - taki popularny Rover 25 z plastikowymi nakładkami, że niby w terenie se da radę.
Druga generacja, widoczna na zdjęciu, to już wyrób z Chin lub Longbridge w Wielkiej Brytanii, gdzie też mają fabrykę. Auto wygląda bardzo nowocześnie i wcale nie przaśnie chińsko, jak to się powszechnie mówi o wyrobach stamtąd. Tutaj mamy dodatkowo pakiet terenowy Xross, który z auta miejskiego czyni hehecrossovera (bardzo w Europie to lubimy ostatnio). 107 koni, silnik 1.5 w benzynie.
#rzetelnafura <- mój własny tag z własnymi zdjęciami autek
#samochody #motoryzacja #carspotting #mg #chiny
źródło: comment_0Io5mx3z65y9S0hO9c5F8jtfwLaTOlQO.jpg
Pobierzźródło: comment_dBdPwgCO72Obms8lSCUbLTlLflJLW1B9.jpg
PobierzJa bym sie spodziewał, że w Chińczycy mogą nadrobić to szybciej niż KIA i Hyundai
https://defence.pk/pdf/threads/introduction-of-chinese-car-companies.566195/
Przynajmniej już nie zrzynają 1:1
źródło: comment_aCX2jwbaUtEVrS2pKBMgMlXbnkf8CGtg.jpg
Pobierz@BuzzKillington: wygląda nowocześnie w porównianiu z większością dotychczasowych chińczyków ( ͡° ͜ʖ ͡°)