Mirki, coś mi zaczęło obcierać w prawym tylnym kole, zwłaszcza przy skręcaniu w lewo. Częstotliwość obtarć rośnie wraz z prędkością. Rozebrałem oba bębny i zero śladów tarcia na którymkolwiek elemencie. Opona też nie obciera. Niedawno były wymieniane bebny szczeki i łożyska. Przez 2 tygodnie jeździło i hamowało jak trzeba, a nagle dziś rano taka niespodzianka. Zamieniłem bebny stronami i tarcie słychać nadal z tego samego miejsca tylko że przy skręcaniu w prawo. Sprężyny sprawdziłem i są całe, nie ma pęknięć, ani nie ukruszyły się przy końcach. Jakieś pomysły co tak może piłować? Łożysko by się posypało po 500km? Założyłem FAG, niby to dobra firma i nie powinno być takich niespodzianek jak u noname chinczykow.
@GaiusBaltar: @Pedingtonn: ok, wymienione, była to wina lewego łożyska. Tym razem kupiłem klucz dynamometryczny, bo pewnie za mocno dokręciłem nakrętkę od piasty.
#mechanikasamochodowa #motoryzacja
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@Royal_Email: Właśnie miałem Ci pisać, czy dokręcałeś piastę kluczem dynamometrycznym :-). Drugą piastę też dokręć kluczem dynamo. Pozdrawiam.