Wpis z mikrobloga

@vasper To zaczne moze od tego ze mam taka podstawowa wiedze z c++. Zeby bardziej zobrazować o co mi chodzilo, to idealne bylby kurs typu gdzie na koncu tworzysz jakas swoja gierke z przeciwnikami jako AI. Ostatnio zrobilem sobie kolko krzyzyk z wykorzystaniem minmaxa, i chcialbym sie nauczyc troche wiecej xD Oczywiscie nie chodzi mi dokladnie o taki kurs jaki wspomnialem, ale cos co by podchodzilo pod te klimaty
@YupYup: Hmm, to może coś pokroju programowania NCPów w jakimś silniku typu Unity. Takie kursy najłatwiej znaleźć. Unity nie korzysta z C++, ale myślę, że byłaby to dobra droga.
W Unreal Engine możesz pisać skrypty w C++, ale nie wiem jak wygląda dostepność samego silnika i czy jest dużo tutoriali do niego.
@YupYup: C# albo JavaScript, ma też jakiś tam swój jezyk podobny do Pythona, ale on tylko tam jest i raczej nic poza tym. Przy czym nie korzystasz ze wszystkich tych języków, tylko wybierasz sobie jeden i w nim działasz.
Jeżeli w C++ liznąłeś tylko podstawy, to nie powinieneś mieć żadnego problemu z przestawieniem się na C#, bo składnia jest bardzo podobna, a sam język raczej prostszy do ogarnięcia.
A jeśli na
@vasper: Ayy, no wlasnie myslalem o Pythonie, znajomy juz nawet mi jakies dwa kursy polecil z MIT, ale chciałem jednak w tym c++ posiedziec, nauczyć się go bardziej xD Ale ruszę chyba jednak tego Pythona xD
przecież większość bibliotek do ML jest napisana w c/c++ i cuda.


@avruk: Jest subtelna różnica pomiędzy tym, w czym biblioteka jest napisana, a jakiego języka używa się do jej "obsługi". TensorFlow, Keras, PyToch, Theano... wszystko to Python. Ktoś pracujący nad zagadnieniem z dziedziny ML potrzebuje jak najprostszego języka, bez masy zbędnych udziwnień, aby móc skupić się na części matematycznej/algorytmicznej.