Wpis z mikrobloga

@mercedes_amg te nowe ursusy może jakoś wyglądają, ale opinii nie mają dobrej. Są dość awaryjne, serwis słaby, wyposażenie bardzo średnie a ceny spore. Dorzucasz dosłownie max kilkanaście procent ceny i masz sprawdzonego przez setki tysięcy użytkowników case/ New hollanda zamiast wynalazka i skladaka, gdzie np co roku montuja inny silnik, bo okaże się tańszy w zakupie. To by się sprzedawało, gdyby zastosowali inna politykę cenowa. Ale jak napisałem wyżej, jeśli za niewiele
@appleWoW: weźmy dla przykładu chyba najpopularniejszego c380.
NA poczatku były perkinsy 4400.
Potem, na chwile, na jakas krotka partie kilkudziesiaciu sztuk były silniki deutz
NAstepnie znów perkinsy, ale juz inne, bo 3400
A teraz planują wkładac jakiś wynalazek chyba z kosiarki, bo tylko 2500 pojemnosci od Kohlera (cokolwiek to jest)