Wpis z mikrobloga

@Destruktor91
@Hyagi1 jedyny minus, ( ale to wedlug mnie bo motorhesd ze mnie) to sztuczny dzwiek silnika w kabinie i ogolnie cichy samochod. Ale to tak, drogi sie trzyma jak przyklejony ( testowany model naped na tyl) i ogolnie przestronny, wykonanie wnetrza no no nie skrzypi a mocno macalem wszystko co popadnie no i technologicznie ma wszystko to co konkurencja.

Fakt ze to kia tylko poteguje efekt wow.
@salmonistasty: Kia Stinger 2.0T AT 255PS 2WD zaczyna się od 152.900,00 zł (6,3 do 100km/h)
Skoda Superb 2.0TSI AT 280PS 4x4 zaczyna się od 132.650,00 zł (5,8s do 100km/h)
Porównanie do BMW serii 4 jest troszkę nie trafione. Zupełnie inna klasa auta i silnik w 440i to jest R6 a nie V6. Do tego nie wiem na jakie dane patrzysz ale BMW 440i xDrive ma 5.0s do 100km/h a Kia Stinger
@Verbatino stinger gt ma 4.9 do setki. To po pierwsze i widze to po wielu testach tak samo jak twierdzi producent. A porownywanie do bmw jest jak najbardziej trafne bo jest to ten sam segment marek luksusowych. Co do skody sie nie wypowiem, bo nie jestem fanem i nie mam ani informacji ani opinii.
@salmonistasty: W załączniku wyciąg z cennika / katalogu producenta. Stoi jak byk 5,5s do 100km/h.
Kia jest marką luksusową? Śmiem wątpić. Nadmieniam jednak, że nie testowałem tego auta i bazuję na informacjach z recencji w sieci oraz testach na YT. Skóry są odbierane jako plastikowe. System infotaiment ma wygląd przestarzałego (jakość grafiki). Są jakieś problemy z uszczelkami. Nawet wykończenie bagażnika daleko odstaje od segmentu premium.
Oczywiście to jest czepialstwo niemniej tym
Pobierz Verbatino - @salmonistasty: W załączniku wyciąg z cennika / katalogu producenta. Stoi...
źródło: comment_clbcSQYEGXYi7erfuWmKfqRjTcsikGfR.jpg
Nadmieniam jednak, że nie testowałem tego auta i bazuję na informacjach z recencji w sieci oraz testach na YT. Skóry są odbierane jako plastikowe. System infotaiment ma wygląd przestarzałego (jakość grafiki). Są jakieś problemy z uszczelkami. Nawet wykończenie bagażnika daleko odstaje od segmentu premium.

Oczywiście to jest czepialstwo niemniej tym odróżnia się marki premium, że drobne elementy wpływają na końcową ocenę.

Osobiście Kia mi się wydaje ciekawa (jak wspomniałem wcześniej) niemniej wersja
@Verbatino wszystkie rzetelne testy na jutube nie przekraczaja 4.9 ba nawet autocentrum.pl uzyskalo 4.7. Nie zapominajmy tez, ze kia daje jako jedyna 7 lat gwarancji na swoje samochody, zarowno na stingera, a konkurencja 3.
@Verbatino Ziomus kia to nie premium wszyscy to wiemy ale ten model zdecydowanie jest w tej klasie I to za sluszna cene. Wiec zluzuj majty a I tak hak bedziesz chcial to kupisz sobie BMW I tyle, przeciez nikt te kaze jezdzic kia ;)
@salmonistasty: Niestety niekoniecznie. To, że producent do testów podrzucił auto po zrobionym programie nie wpłynie na to jak jeżdżą seryjne auta. Koreańczycy z tego słyną, polecam testy tuscona 1.6t-gdi co robi czasy lepsze o 1-1,5s niż katalogowo ( ͡° ͜ʖ ͡°) W sumie to czuje się wywołany do tablicy, bo tak się składa, że miałem okazję stanąć na linii i z rolki ze stingerem v6 mając auto,
@kinasato nie dziwie sie ze mu tyle pali, bo wiem jak ja nia jezdzilem ( ͡ ͜ʖ ͡). No i nie mozna tez wykluczac faktu, ze moze to tez byc problem jego modelu, bo np jak saturdaycarfever robil test stingera, to mu duzo elementow skrzypilo, a mi np wcale. Co do testow to nie wiem, jest w tym, co piszesz, jakiś sens, ale tak jak wspominałem, nie