Wpis z mikrobloga

@Crow7422 nie rozumiem po co mi to tłumaczysz, przecież napisałem, że zrobił zdjęcie po przełączeniu na zapłon, kiedy wszystkie kontrolki się zaświeciły
@Crow7422 przecież epc i aku też się świecą
Nie wiem ile jest kontrolek w audi ale dalej to wygląda na zapłon
Mi na przykład check świecił się dopiero po odpaleniu samochodu
@michallus nie żałuj na części i dobra firmę która dobrze zrobi instalację i nawierci otwory pod wkretki na zdjetym kolektorze a nie na aucie. Przerabialem temat w v6 i #!$%@? wkretki powodowały rozwalanie korekt i różnice między głowicami na wolnych obrotach gasniecie i inne cyrki ;)
@kusprzyk: Myślałem o BRC Sequent P&D ale tam reduktor jest do 240 KW czyli o 6 KW za mało nie mówiąc o zapasie. Będę gadał z gazownikiem ale też nie wiem czy składak z każdą częścią z innej parafii będzie dobrym pomysłem.
@michallus nie będzie to na pewno źle chodzić. U mnie była instalacja gazowa ale wtryski wymieniłem na barracudy, sterownik został kme diego, reduktor też kme po regeneracji do 200km chyba. Filtr odsrodkowy i cała instalacja :d tylko że moja jest z 2007 roku, i była #!$%@? założone, dopiero ja teraz po roku doszedłem czemu było #!$%@?. Serio znajdź porządny warsztat który nie będzie walił sciemy. Nie ma co oszczędzać. Oszczędności zaczniesz robić
@kusprzyk: Póki co to też o skrzynię muszę zadbać. Chodzi bdb ale ma już ponaf 260k przebiegu. Wymiana statyczna oleju powinna starczyć bo dynamiczna jak ruszy syf to może być słabo. W starej S8 zajechałem dwie skrzynie, z resztą drugi raz po pół roku po kapitalce za 5k pln. Gwara na pół roku bo nikt więcej nie daje. Remont w marcu 2014r. W miedzyczasie kupiłem e39 530d więc S8 było weekendowe.
@michallus kurde dlatego szukałem auta z manualem:d raz że ma lepsze osiągi mni3jsze spalanie to ewentualna naprawa jest tańsza i starcza na dłużej;) powodzenia, v8 to piękne silniki ktorych coraz mniej. Tylko muszą jeździć a nie stać z zepsutym tipem:p