Wpis z mikrobloga

W nawiązaniu do tego wpisu możemy już stwierdzić że:
a) zależy nam aby #wykopoczta w tym roku również wystartowała, oraz
b) mamy dostatecznie dużą ekipę żeby się za to zabrać.
Kontynuujmy więc.

@Aviendha @jmwaj @Yasiek666 @Pwner @lupaczkokosow @RatownikMagiczny @ewa321 @MichalQ20 @Shivaa @zgubilam_kredki @carving85 @Kinja
Z zadeklarowanych osób to Wy moglibyście utworzyć sztab obsługi eventu. Dzięki doświadczeniu w poprzedniej edycji, stażowi na Wykopie i innym cechom które (w mojej subiektywnej ocenie) predysponują Was w pierwszej kolejności.

Zanim jednak cokolwiek ruszy, musimy ustalić kwestię absolutnie podstawową - wyłonić organizatora. Osobę, która weźmie na siebie największą odpowiedzialność, przygotuje zabawę pod kątem obowiązującego porządku prawnego, zorganizuje dedykowaną stronę internetową, przygotować regulamin i wiele, wiele innych. Jeśli żadne z Was nie weźmie tego na siebie, gotowość deklaruję osobiście. Muszę mieć jednak pewność że nie macie co do takiej kandydatury żadnych zastrzeżeń.

Zapraszam więc do dyskusji: kto jest gotów poprowadzić tę edycję? Kto ma coś przeciwko którejkolwiek ze zgłoszonych kandydatur? Jakie kwestie wymagają doprecyzowania na tym zupełnie wczesnym etapie? Zabierzcie głos.
  • 20
@wilku1984 czy mamy w ogóle kontakt z poprzednim organizatorem? Czy można liczyć na jakieś dobre słowo od niego? On powinien wiedzieć najlepiej na co zwrócić uwagę, co w poprzednich edycjach leżało itd.

Warto też ustalić czy możemy używać rzeczy z poprzednich edycji jak Czarna lista, zdjęcia z poprzednich edycji.
czy mamy w ogóle kontakt z poprzednim organizatorem


@carving85: pod ziemię się nie zapadł i odpowiada na pw także jak najbardziej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Warto też ustalić czy możemy używać rzeczy z poprzednich edycji


@carving85: to już powinien ustalać organizator z b__g. Przecież nie pójdę i nie powiem "ej ziomek, #!$%@? wie kto to będzie organizował ale rzuć mi tu, randomowi, wszystkimi danymi z poprzednich
może pod kątem prawnym i tego całego rodo pomógłby nam Wykop


@Aviendha: może pomogą, może nie. Na pewno skontaktowanie się z nimi jest jedną z rzeczy koniecznie do zrobienia przez przyszłego organizatora.
@Aviendha: wiesz, nie chciałem tutaj uskuteczniać jakiegoś autorytarnego przejęcia, kwestią przyzwoitości jest zorientowanie się czy nie mamy innych chętnych. Także na wypadek gdyby jednak takowi istnieli, jeszcze przez kilka dni czekam na komentarze pod tym postem.

Po upływie tego czasu po prostu zabieram się za ogarnianie spraw organizacyjnych, a współorganizatorów i społeczność o postępach będę informował na bieżąco.
@wilku1984: niestety żaden ze mnie informatyk ani prawnik, więc swoją pomoc muszę ograniczyć do rzeczy bardziej przyziemnych. Niemniej z mojej strony jest pełne poparcie dla Twojej kandydatury, a jeśli będziesz potrzebował wsparcia, to myślę, że każdy z nas w miarę swoich możliwości Ci go niezwłocznie udzieli :)
żaden ze mnie informatyk ani prawnik


@zgubilam_kredki: na szczęście nie ma takiej potrzeby. Sztab tych 10-12 osób (zakładam że 1-2 z rozmaitych przyczyn może się "wykruszyć") ma za zadanie sprawnie przeprowadzić weryfikację zgłoszeń i zdjęć. Sprawy typowo organizacyjne ogarnia organizator wspólnie z ludźmi "z zewnątrz" którzy okażą się do tego niezbędni (informatycy, prawnicy etc.).
@IrvinTalvanen: bo niezależnie od tego czy damy radę wskrzesić poprzednią czy będziemy musieli lepić od zera - potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie. Na szczęście jedna kandydatura jest już zgłoszona. O postępach będę informował gdy tylko będą konkrety.
@wilku1984 nie znam cię więc nie mam żadnych za i przeciw jeśli chodzi o twoje prowadzenie wykopoczty ale jeśli stara ekipa cię popiera to spoko :) masz moją pomoc jeśli chodzi o przeglądanie zgłoszeń.

A co z opłaceniem serwerów? W sumie nie wiem ile to kosztuje i czy to jest jakiś wielki problem ale trzeba to obgadać.