Wpis z mikrobloga

@PiersiowkaPelnaZiol:
W budżecie była Cupra, TypeR oraz Focus RS. Na Magane, i30n trzeba było czekać. IMHO typer największy fun daje z jazdy, trochę wydechu brakuje, ale nie wszystko musi być idealne. Nie nabiera tej prędkości jak wariat(jak w RS) a 2ka kończy się tuż przed utratą prawa jazdy :)

@PiersiowkaPelnaZiol @Fugi88888: osłonkę, wymianę płynu i podobne olałem. Co ciekawe na początku gdzieś mi się tam zdarzało zgrzytnąć, ale od jakichś
type r zawsze na propsie, według mnie jedyne sensowne auta łącznie z focusem rs i megane rs do 100-130k które warto kupić.


@PiersiowkaPelnaZiol: nie do końca, w tym towarzystwie póki co tylko Megane nie ma wad dyskwalifikujących je z hothatchy - Honda wciąż kłamie ze skrzyniami i nie potrafi ich naprawić, nie wiem tylko jak tam Ford i czy już ogarnął te swoje wadliwe 2.0 czy nadal nie.
Megane nie ma wad dyskwalifikujących je z hothatchy


@xetrov: tak to jest jak gdzieś coś się czyta ale nie do końca.
O wadach Megane w ogole nie wiadomo bo dopiero wchodzi na rynek.
Ma jedną zasadniczą. Albo masz automat albo masz LSD do wyboru.

Co do skrzyni Hondy tak jak napisałem, mi się wydaję, że to jednak trochę ludzie źle wysprzęglają. U mnie sie 'naprawiło' jak się nauczyłem. A może to
tak to jest jak gdzieś coś się czyta ale nie do końca.


@saweko: wystarczy że mam znajomego który przechodził batalię z Hondą, nie muszę czytać co i jak.

mi się wydaję, że to jednak trochę ludzie źle wysprzęglają.


@saweko: no akurat Hondami jeżdżą ludzie którzy nie potrafią wysprzęglać, wspomniany znajomy jeździł wcześniej paroma innymi hothatchami i chyba potrafił wysprzęglać bo nie miał takich problemów ze skrzynią, a tu go dopadła
@xetrov:
Co do twojego zwalniania mojego czytania twoja wypowiedź o Megane jest w stanowczym tonie, więc może popracuj nad sposobem wypowiedzi.

Co do ludzi jeżdżących Hondami to nie wiem czy ich ogół potrafi zmieniać biegi czy nie, nie wypowiem się także o umiejętnościach twojego znajomego.
Ja na początku miałem problemy, pomimo paru aut wcześniej, sprzęgło jest inne, skrzynia jest inna. Teraz jest OK. Raczej samo sie nie naprawiło, więc raczej to
Co do twojego zwalniania mojego czytania twoja wypowiedź o Megane jest w stanowczym tonie, więc może popracuj nad sposobem wypowiedzi.


@saweko: no a są znane już jakieś wady? Do mnie jeszcze nie dotarły, jeśli coś już wiesz, to się podziel, chętnie się dowiem.

Jednym nagłaśnianym przez Zachara(fk2) oraz drugim na Youtube(fk8).


@saweko: akurat tej chodzącej reklamy VAG-a to bym nie przywoływał jako przykładu ( ͡° ͜ʖ ͡°
@xetrov: zgadzam się z Tobą na temat chowania głowy w piasek oczywiście, próbuję tylko powiedzieć, że ten problem nie występuję wszędzie a umiejętności kierowcy mają tutaj znaczenie(przynajmniej patrze na swoim przykładzie)
Co do zniżania do VAG'a masz rację ( ͡° ͜ʖ ͡°) trochę nie fair wobec nich :)
@saweko: i masz rację że można to odebrać jakbym uważał, że każda sztuka TypeR ma takie problemy ale nawet nie pomyślałem, że można to tak odebrać, zwłaszcza, jeśli ktoś ma już HH i wie może nawet lepiej ode mnie co boli który model. Sam problem zresztą nie jest jakiś potężny, najbardziej mnie boli podejście do niego i za to mam trochę żal do Hondy bo tym psuje sobie nieco opinię o
@Pan_Mefedronu ZTCW model skrzyni niema znacznia. Liczy się umiejscowienie wysprzegnika vs wydech oraz plyn w wysprzegniku. Wiadomo ze w fk2 byly problemy i ze w fk8 sie zdarzaja. Ale to rozne modele wiec to częstotliwość moze byc inna