Wpis z mikrobloga

@Pan_niepoprawny: Co mogą zrobić w takiej sytuacji klienci? Powinni powiadomić swój bank. Wtedy pracownicy banku skontaktują się z agentem rozliczeniowym, który na pewno wyjaśni sprawę. Sprzedawca będzie musiał liczyć się z konsekwencjami, np. z odebraniem terminala.
  • Odpowiedz
@Pan_niepoprawny: Szczerze mówiąc to daj sobie spokój i tak nic nie zrobisz (raczej). Pracowałem kiedyś w korpo, która to właśnie zajmowała się wynajmem terminali. Fakt, to co sklepy robią jest niezgodne z umową podpisaną pomiędzy sklepem a firmą dostarczającą terminal - problem polega na tym, że firmy wynajmujące terminale nie chcą stracić klientów więc generalnie jedyne co możesz zrobić to zgłosić to do firmy od której dany sklep posiada terminal -
  • Odpowiedz
@Pan_niepoprawny: mi się raz nudziło to napisałem maila do ABC (sklep był w sieci) do operatora terminala i do swojego banku. Następnym razem już za zapałki płaciłem karta.
  • Odpowiedz