Wpis z mikrobloga

Czegoś nie rozumiem. Prawdziwi katolicy wyznają w życiu zasadę żeby kochać bliźniego swego jak siebie samego i nie robić drugiemu co sobie nie miłe. Chyba oczywiste jest, że takie osoby nie będą najeżdżać na innych niezależnie od wyznania. Więc dlaczego wszyscy spod tagu #bekazkatoli cisną po #katolicyzm skoro osoby które rzeczywiście prawidłowo wyznają tą wiarę nikomu krzywdy nie robią?
#religia #ateizm #wiara #pytanie
  • 12
  • Odpowiedz
@chillipotato gdybyś chociaż wykazał trochę chęci, dowiedział byś się że nawet w Biblii jest zawarte aby kogoś kto morduje, także zamordować Ale poza pluciem w stronę katoli i szukanie bredni jak płaskoziemcy nie robicie nic innego dzieciaki ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@chillipotato nie wiem, nie znam się, ale po prostu wiara w religijne zabobony może wydawać się ludziom śmieszna, biorąc pod uwagę to co wiemy dzisiaj o świecie?
  • Odpowiedz
@Aedemkun żeby się wypowiadać na temat chrześcijaństwa, wyśmiewać innych za swoją wiarę wypadało by chociaż znać podstawy których nikomu nie chce się nawet przeczytać.

Zasłyszane historie, brednie, bzdury wyssane z palca i bolec w dupie chyba powoduje tą karuzele na wykopie, ale przed tym było wiele innych, trochę i znowu będzie coś nowego.

http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=112
v.....k - @Aedemkun żeby się wypowiadać na temat chrześcijaństwa, wyśmiewać innych za...

źródło: comment_1tKzF5fIOudJvBAAJxfkd2nNTbtNbyz0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
żeby się wypowiadać na temat chrześcijaństwa, wyśmiewać innych za swoją wiarę wypadało by chociaż znać podstawy


@v1lk: To dlaczego się wypowiadasz ?
  • Odpowiedz
@bachuxd pochodzę z bardzo chrześcijańskiej rodziny, spokrewnionej z Janem Pawłem II. U mnie trochę inaczej to wyglądało ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Wiedzę mam, wierzyć wierzę ale na swój sposób, a to co się tu dzieje to jakaś kpina xD
  • Odpowiedz
@v1lk: Trollujesz? XD Jeśli tak to w sumie dobrze, bo nie jestem w stanie powiedzieć.