Wpis z mikrobloga

Mireczki szukam latarki na wyjazd w dziczę (Filipiny). Max 50 zł, byleby była dobra. W grę wchodzi #gearbest #banggood no i powiedzmy #aliexpress - coś o Convoyach słyszałem, ale nie znam się na tym kompletnie.
Trochę późno się budzę, bo wyjazd 20 września i jest szansa, że sprzęt nie dojdzie, no ale co mi tam... Z góry dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 8
@l4mp4 Najśmieszniejsze jest to, że każda, absolutnie każda rzecz, ma gdzieś jakieś forum zrzeszające hobbystów. Szukałem kiedyś latarki. Tzw. czołówki. Na jeden wyjazd z namiotem na 3 dni. Konkretnie to googlałem gdzie jest jakaś marketowa promocja, żeby zamiast 23zł zapłacić coś bliżej 10. Okazuje się, że latarki mają forum. Na forum dowiedziałem się, że najtańsza latarka która świeci, kosztuje 200zł. Ale to i tak badziew, bo w razie jakbym wpadł do jaskini
@l4mp4: na rower kupiłem sobie convoy L8 ta latarka ma skupione światło więc raczej tobie bym nie polecał. Plus taki że na ok 200m do przodu widać wszystko ale w dość wąskim zakresie. Podobnież da się wymienić główkę na rozproszoną ale ja już przywykłem do tej. Do tych latarek stosujesz ogniwa 18650 które są w powerbankach tych takich małych (zawzyczaj o pojemności 2000mAh)
@l4mp4 kup sobie latarke na baterie AA lub AAA bo ladowac aku troche nie bardzo. Laterki na ogniwa daja mega swiatlo ale swieca relatywnie krotko. Albo kupujesz convoy s2 i ze 4 sztuki aku 18650 plus ladowarka ale to bedzie ok 100zl albo wiecej
@l4mp4 a do czego potrzebujesz tej latarki? Convoye są dobre oślepiania innych użytkowników drogi lub czytania książki z 20m. Do świecenia pod nogi lub namiot kup sobie czołówkę - najtańsze Petzle są od 70zł i przyjmują zwykłe baterie. Powodzenia w szukaniu gdzieś na zadupiu Filipin niestandardowych bateryjek.
@l4mp4: convoy s2+ jest super ale wymaga zakupy ładowarki i akumulatora.