Wpis z mikrobloga

Odradzam Morele, jeśli zależy Wam na szybkim otrzymaniu towaru. Czekam juz 14 dni na pare kabelków i okazuje się że ktoś dał dupy, albo Morele źle zaadresowały przesyłkę albo inPost coś spieprzył i została anulowana (nikt nie chce się przyznać). W każdym razie minęło 14 dni, a oni dalej nie otrzymali zwrotu mojej przesyłki i nie wiadomo kiedy mi go nadadzą ponownie.
Pro tip: jeśli macie podobny problem to nie warto czekać, lepiej anulować poprzednie zamówienie i zamówić ponownie u nich albo u konkurencji. Ponieważ ich standardowa procedura zakłada, że otrzymują zwrot poprzedniej wysyłki i dopiero wtedy nadają ją jeszcze raz. Rozumiem to w przypadku zamówień na ponad 1k, ale moje nie przekracza nawet 100zł! Tak ciężko im zapakować jeszcze raz te pare kabli i wysłać od razu żebym nie czekał jak debil?!

Wcześniej nie miałem z nimi problemu, ale widzę że jak coś się sypie to kompletnie sobie nie radzą, 14 dni i dalej nic... masakra jakaś

Oczywiście brak update'ów na maila, jakiś przeprosin, zero kuponów rabatowych czy czegoś takiego... słabo

#gorzkiezale #reklama #morele @morele_net
  • 5
  • Odpowiedz
Cześć @onechaos pragniemy przeprosić za problemy związane z zamówieniem, dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Jeżeli będziesz miał jakieś pytania dotyczące zamówienia, pisz śmiało w wiadomości prywatnej, będziemy ogarniać sprawę ;)
  • Odpowiedz
@onechaos: Niestety, mam podobną sytuację co prawda u mnie nie minęło jeszcze 14 dni ale paczkę miałem otrzymać tydzień temu i dowiedziałem się że została zwrócona do nadawcy. Po kontakcie słyszałem że zbadają sprawę i dzisiaj mają wysłać i dalej nic.
Dzięki za radę, anuluję zamówienie i kupię w lepszym sklepie szkoda tylko że zmarnowałem już trochę czasu na czekanie. Również nie polecam Morele.

#morele @morele_net
  • Odpowiedz
@onechaos: @damianno879: ja czekam już 2 tygodnie na jedzenie dla kota, jak zamawiałem to widniało że mają na stanie, wysyłka przekładana 4 razy i najbliższy termin 16.08,

Jedyne co słyszę jak się z nimi kontaktuje (bo oczywiście nie napiszą ani nie zadzwonią do klienta, że przepraszamy, daliśmy dupy z zamówieniem, bardzo nam przykro tylko samemu musisz się prosić o info co i jak) to "czekamy na wysyłkę produktu XDD" ,
  • Odpowiedz
Szkoda gadać, zamówiłem trzy rzeczy w tym jedną małą puszkę jedzenia która była przeceniona z 7 złotych na 3,50zł, i to jedyny produkt którego brakuje i na który czekają 2 tygodnie.


@swiezyczosnek: hahahah! SKISŁEM xDDDDD

Ja swoje zamówiłem już w Amazonie, z pieprzonych Niemiec dojdzie mi na... pojutrze, czyli standardowe 2 dni (DHL, darmowa przesyłka). Szkoda, że Morele nie ogarniają bo wolałbym dać zarobić swoim, ale niestety...
  • Odpowiedz
@onechaos: https://www.wykop.pl/wpis/34411771/#comment-121186357 najlepsze jest jak odpisują "To o czym piszesz jest dalekie od naszych standardów" mimo że połowa wpisów na tym tagu jest o tym, jak ludzie czekają w nieskończoność na przesyłkę, albo jak na ich stronie pracownik odpisuje mi "dołożymy wszelkich starań aby to się już nie potwórzyło" po czym dzień później dostaje maila "wysyłka przesunięta" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz