Wpis z mikrobloga

#transport Czesc i czołem, przymierzam sie do rozpoczęcia pracy jako kierowca busa na trasie międzynarodowej i chciałbym spytać o kilka rzeczy doświadczonych koleżków, dodam ze chce jeździć na busie do czasu az zrobię C+E i zebrać troche doświadczenia w fachu. Okej, przede wszystkim jak to jest z zarobkami; ile realnie moge wyciągnąć na start miesięcznie? Wiadomo, jaka firma takie warunki pracy, słyszałem ze zmuszają kierowców do jazdy po 13h dziennie, obojętnie na stan obecny kierowcy, prawda w tym czy bajka? Ogólnie możecie napisac swoje doświadczenia i co myślicie na ten temat. #busiarze #bus #ciezarowki
  • 27
@Tyrese: Ponizej 180 dniowki nie schodz. Na upartego mozesz sie zgodzic na 160 przy pierwszym kółku. Roboty jest różnie zależnie od firmy i pory roku. W wakacje jest luźniej niż np. w wrześniu. Średnio robi się z 13+ tysięcy km miesięcznie. Najważniejsze to trafić na normalna firme, która rozumie pojęcie odpoczynku.

Towarzystwo parkingowe podobne do patoli z gimnazjum. Jak sam na sam gadasz to da rade ale grup omijaj. Generalnie robota
@Dork: według mnie jak ktos nie lubi jazdy samochodem to jasne, ze to praca nie dla niego, ale mysle ze dostać te 3200 miesięcznie i jeździć to lepsza opcja niz robić w fabryce albo gdzies za 1900
@Tyrese: Musisz lubić jeździć. I to dużo jeździc. Z czasem organizm przystosuje się do takiego trybu życia i obejdzie sie bez kilku kaw czy energetykow. Lubic spedzac czas samemu i nie tesknic za domem.

Z plusow to szansa zobaczenia ciekawych miejsc, spedzilem weekend na malcie, dzien na ibizie. Plazowalem w kazdym morzu/oceanie w okol europy.

Nie masz nad soba zadnego brygadzisty czy kierownika co patrzy ci na rece, twoim zadaniem jest
@WaxYL: konkretna odpowiedz; dzieki. Wszystkiego trzeba spróbować i jak jeden powie ze super drugi ze zle to nie dowiem sie póki sam nie sprobuje. Plan mam taki zeby na busach zebrać na kurs C+E a potem jak mi sie spodoba to jeździć dużym.