Wpis z mikrobloga

Dużo ludzi narzeka na serwisy gwarancyjne. Ja dzisiaj chcę pochwalić serwis #lenovo: w środę zgłosiłam usterkę, panowie przez telefon chcieli pomoc ile mogli, ale nie udało się bo grubsza sprawa, więc w ubiegły czwartek przyjechał kurier, a dzisiaj laptop wrócił juz naprawiony. Bardzo profesjonalne podejście, życzę wszystkim takiego, choć najlepiej to niepsującego się sprzętu ;)
#komputery #laptopy
  • 8
@foxbond od zawsze mam ich sprzęt, jestem bardzo zadowolona. Wiesz, tak to jest - jak sprzęt działa dobrze to nikt nie chwali, ale jak się zepsuje to w przypływie żalu od razu się leci krytykować. Pierwszego lapka miałam cztery lata i nic mu się nie stało, teraz nowy laptop też Lenovo padł dotyk po czterech miesiącach i bardzo profesjonalne podejście.
no i ja mam też dobrą opinię o serwisie, nie jesteś sama. szybko, dobry kontakt, laptop bez problemu naprawiony. naprawdę dobrze serwis sobie radzi i oby tak dalej