Wpis z mikrobloga

@Kejran stawiam na uszkodzony wentylator skraplacza (chłodnicy) lub jego sterowanie (przekaźnik, czujnik), wentylator ma sie włączyć maksymalnie kilka minut po odpaleniu, nawet przy zimnym silniku - steruje nim ciśnienie klimatyzacji. Jak wentylator nie działa to skraplacz nie ma jak oddać ciepła i schłodzić czynnika, klima zaczyna działać jak jedziesz szybciej i pęd powietrza zaczyna owiewać chłodnicę
via Android
  • 0
@Sm3rf1k Nic nie wyje z okolicy sprężarki.

@Xargo1 Do niedawna było okej, po trasie nad morze przy powrocie zaczeła klima działać losowo, na zimnym odrazu działa, jak się rozgrzeje zaczyna działać tylko jak trochę szybciej jadę, do póki nie wyjechałem z miasta nie miałem klimy dziś.
@Kejran: @Xargo1: właśnie mam podobne objawy, tzn klima włącza mi się od razu, ale też szarpie i przyhamowuje samochód i wg mnie trochę za bardzo hałasuje. Jak włączę, to do 2tys obrotów przyśpiesza mi jak Matiz xD. W serwisie powiedzieli, że jak chłodzi, to jest ok.
@Sm3rf1k:


@UnitrA: Zmien tych serwisantów, ża dużo się naoglądali matizów, yarisów i innych 15 letnich gruzów co to klient chce "byle by jeździło".
Niech towarzystwo lepiej sprawdzi sprzęgło klimy i rolki, a nie pierdzieli farmazony. Klima może chłodzić, ale #!$%@? oprzyrządowanie będzie stawiało opór większy niż fabryka przewidziała.
@Kejran: Jakie auto, typ, model i silnik? Zakładam, że BMW, ale tam w zależności od silnika i modelu masz albo wiatrak na wiskozie + elektryk od klimy lub tylko elektryk o 2 biegach sterowany z komputera silnika i z czujnika ciśnienia. Nie wiem czy akurat w BMW, ale VW ma też opcję na 2 wiatraki (mały i duży) od strony komory silnika, jeden od klimy, a drugi główny od chłodzenia silnika