Wpis z mikrobloga

Oddałem telefon na gwarancje ponad półtora miesiąca temu. Kontakt ze sklepem słaby. Miał być tydzień temu potem że w tym a dalej nic. Do serwisu nie chcą dać kontaktu bo to będzie jeszcze większe zamieszanie. Według nich nie ma maksymalnego czasu naprawy. Co mogę zrobić? Mogę czymś ich postraszyć? Jak to wygląda? Mam jakieś prawa?
#allegro #pytanie #xiaomi
@allegro_pl
  • 8
@szoch6: Mają 14 dni roboczych na podjęcie decyzję co robić i 14 dni roboczych na wykonanie podjętej decyzji, jeżeli w tym terminie się nie wywiążą można ich do uokik-u podać, reklamacje pisemnie składałeś czy telefonicznie załatwiałeś?
@KARTONEL2: wysłałem z formularzem reklamacyjnym. Mi coś wspominali o 30 dniach w serwisie od dnia rozpatrzenia. Wtedy się może zgadzać 14 dni rozpatrzenie potem 30 dni w serwisie.
@KARTONEL2: Nic takiego nie dostałem z telefonem. Jedynie na ich aukcji są informacje na temat reklamacji i nie ma tam żadnego określonego czasu naprawy. Czyli co? Nic nie mogę?
@szoch6: W przypadku reklamacji sprzedający ma obowiązek ustosunkować się do niej w ciągu 14 dni. Natomiast, zasady gwarancji sklep ustala indywidualnie (powinny być opisane w ofercie). W razie problemów z kontaktem ze sprzedawcą, najlepiej rozpocznij z nim Dyskusję, co jest o tyle korzystne, że w trakcie jej trwania możesz poprosić naszego pracownika o mediacje ( ͡° ͜ʖ ͡°)