Wpis z mikrobloga

Pracuje w helpdesku od 18 miesięcy. Głównym narzędziem pracy jest managment studio (t-sql). Zakres obowiązków wydaje się standardowy, analiza błędów aplikacji, analiza procedur, funkcji, widoków wyszukiwanie błędów i poprawki, analiza i usuwanie błędnie wprowadzonych danych przez klientów. Przenoszenie i konfiguracja środowiska z serwera na serwer.
Tworzenie dokumentacji, szkolenie klientów (dość rzadko), testy aplikacji. Bywa praca u Klienta (import danych do bazy + raporty po importowe + bieżące rm u klienta) 1 dzień w tygodniu , Warszawa 3300 netto. Drukarek ani kabli nie podpinam. Godziny pracy 8-20, standardowe 8 godzin w tym czasie.
W co iść dalej, praca dotychczasowa jest fajna ale kasa nie powala.
#pracait #zarobki #helpdesk
  • 4
@Arktosik:
- certyfikaty i admin baz danych
- analityk danych
- t-sql dev (ogarnąć rozwiązania inne niż MS)
- team leader/supervizor w supporcie

opcji jest sporo, zależy co lubisz/umiesz/chcesz robić