Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki,
czy miał ktoś przypadek z zablokowanym kontem, gdy za wcześnie otworzył spór? Miałem bodajże jeszcze 1 dzień do zakończenia czasu ochrony kupujących, lecz otworzyłem spór przed tym jednym dniem. Kilka dni później (dziś) wchodzę na konto i nie mogę przeglądać stron z produktami. Otrzymuję informacje, że zdezaktywowane z powodu misused of Buyer's Protection (w oryginale). Czy wie ktoś może o co chodzi? Ktoś miał podobnie? Mam tam jeszcze kilka zamówień, a ostatnio nie doszły mi aż 4 paczki, a jedna przyszła po 5 miesiącach :/
Powiedzcie mi jeszcze taką rzecz, czy przed otwarciem sporu muszę skonsultować się ze sprzedawcą i zapytać go o pomoc, czy od razu otwierać bez kontaktu ze sprzedającym (tak zazwyczaj robiłem, lecz nie dostałem żadnych blokad)?
#aliexpress
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ach, Aliexpress i ich blokowanie kont (zresztą, sami europejscy pracownicy Alibaby twierdzą, że to nie ma sensu ale Chińczycy wiedzą lepiej). Właściwie nie dopatrywałabym sie w tym żadnej logiki. Na @ powinieneś dostać info o blokadzie konta i tam linka do odwołania się ale to i tak raczej nic nie da. Kontakt z supportem raczej skończy się informacją o tym, że oni nic Ci na to nie poradzę bo zapewne naruszyłeś standardy
  • Odpowiedz