Wpis z mikrobloga

@Zielony34 czujniki jak czujniki nic nie jest trwałe. Jak chcesz 2.0 z gazem to szukaj tylko i wyłącznie wersji 136 konnej, była jeszcze jedna wersja coś ponad 140 koni, ale tam gaz #!$%@?ł silnik.

Ojciec zrobił tą laguną (2.0 136 KM) 100 kkm. Awarie? Płyta sterująca klimatronikiem

W silniku zmieniał tylko filtry oleje i rozrząd. Mogę polecić :)
  • Odpowiedz
  • 0
@Notabene 140 nie #!$%@?ł silnika, tylko był na bezpośrednim wtrysku i tam trzeba było V generację w fazie ciekłej 5000zl +.

Wersje 2.0T też chodzą wyśmienicie na LPG.

@xetrov Laguna 3 jest zajebista, ale sa jeszcze inne wydatki niestety...
  • Odpowiedz
  • 0
@oficer-prowadzacy od strony silnikowej wiem, że jest solidnie i jedynie oleju może chlapnac troszkę od wymiany do wymiany, ale głównie boje się elektroniki i elektryki. Zdania są podzielone. Czytałem, że polift to zupełnie inne auto pod tym względem.
  • Odpowiedz
@Zielony34:
Nie wiem czy w poliftach coś się lubi psuć, ale na pewno wiem że raczej w tych pieniądzach ciężko znaleźć coś lepszego, bo pierwsze Laguny II (zwłaszcza z doeslami) tak bardzo #!$%@?ły opinię że nawet poliftowe auta w benzynie i dobrym wyposażeniu da się niekiedy wyrwać za parę tysięcy złotych.
  • Odpowiedz
  • 0
@Szlaufman tylko polift mnie interesuje właśnie. O IDE wiem, to jest ten 140konny silnik na wtrysku bezpośrednim.

@oficer-prowadzacy parę tysięcy może nie, ale do 12000 idzie znaleźć coś ciekawego. Szukam alternatywy dla Vectry C\Signuma 2.2, 2.0T i Passata B5FL 1.8T.

Jeśli dorwę Megi MK2 2.0T lub 135KM to też rozwaze, chociaż wolałbym sedana.
  • Odpowiedz