Wpis z mikrobloga

@miboy: kurde już od dłuższego czasu zastanawiam się nad taka hulajnoga. A teraz już sam nie wiem czy czekać na coś nowego czy może jednak brać to. Ta od Xiaomi jednak zbiera najlepsze oceny, a wiesz może jak wyglada z ta ES2?
@duchu0: Ja mam ES1. Ma amortyzację tylko z przodu i stałe koła więc na kostce trzęsie. Ta ES2 z kolei wygląda lepiej bo i amortyzacja z tyłu i zasięg większy. W mojej nominalny zasięg to 25 a praktycznie 15-16. Miałem brać m365 ale przestraszyłem się częstej wymiany dętek. Wykonanie jest ok. Solidny sprzęt. Jedyny minus to że się trochę rozklekotała na łączniku z przodu ale ,po pierwsze bez tragedii a po
@duchu0: ES2 ma małą liczbę użytkowników. Na polskiej grupie M365 na fb znajdziesz tutoriale jak wgrać zmodyifkowane oprogramowanie, ludzi którzy drukują części zamienne na drukarkach 3D, porady co zrobić żeby opony/dętki się tak szybko nie niszczyły i wiele więcej. Dla ES2 raczej ciężko cokolwiek znaleźć.
@rafti77: @Jake_921: @miboy: generalnie chciałbym jej używać do dojazdów do pracy. Połowa tej trasy niestety będzie się odbywać po chodniku który w nie zawsze jest równy. Dodatkowo ciekawi mnie czy jak hulajnoga się rozładuje to czy da się nią jechać „manualnie” czy jest to raczej ciężkie i bez sensu.
Zastanawiam się czy nie warto może jeszcze poczekać i wyjdzie jakiś następca m365? Coś wiadomo w tym temacie? A może
@duchu0: na plus to te amorki na chodniki,
manualnie daje radę moja m365 ale nie jest łatwo,
o następcy nic nie wiadomo,
inne - to już "monster" - zerknij na forum na FB
@Fakemirror: przy tym produkcie nie będzie info odnośnie wysyłki Priority Line, taka została podjęta decyzja przez GB, wysyłka ta to tak naprawdę pociąg - Priority Line, mam to na piśmie jakby co ( ͡~ ͜ʖ ͡°)