Wpis z mikrobloga

Niestety, nie posłuchalem złych opinii na temat laptopów lenovo i ich serwisu i skusilem się na legiona, bo miał wyjątkowo dobre recenzje.
Dzisiaj, po 9 miesiącach laptop odmówił posługi i nie włącza się - przypuszczam że klekla płyta główna.
Laptop kupiony nowy, na allegro od komputronika. Czy ma ktoś doświadczenia, jak najlepiej zgłaszać takie problemy? Planuję zaatakować przez niezgodność towaru z umową, z zadaniem wymiany rzeczy na nową lub odstąpienia od umowy, a przed oddaniem sprzętu zrobić jego bardzo dokładnie zdjęcia i zgrać zawartość dysku twardego. Ma ktoś może jakieś dodatkowe rady które mogą mi zaoszczędzić problemów i nerwów?

#komputery #lenovo #komputronik #pcmasterrace
  • 5
@Coolek: jak wyżej, ale raczej skonczy się na naprawie i odesłaniu działającego do Ciebie (ostatecznie wymiana płyty głównej o ile to w tym problem albo wymiana na nowy sprzęt o ile produkują jeszcze ten model - ale to rzadziej), producent daje 2 lata gwarancji od daty zakupu. Co do zepsucia, złośliwość rzeczy martwych ¯\_(ツ)_/¯ nawet jakbys miał macbooka pro, tez mogłby strzelic po kilku miesiącach.
myślę,że po 1 się skontaktuj z serwisem i nie zakładaj, że będzie źle od początku. Wysyłałem jakiś czas temu kompa prywatnego i nic się nie działo. Opisane wszystko, wysłane i wrócił do mnie w ciągu 14 dni roboczych.