Wpis z mikrobloga

Mireczki spod tagu #rower leżę w łóżku i nie mogę zasnąć bo ciągle myślę czy dobrze robię kupując ten rower:
https://www.olx.pl/oferta/rower-crossowy-cube-tonopah-pro-52cm-shimano-deore-xt-formula-rx-sklep-CID767-IDwjVzd.html

Mam go jutro odebrać, w serwisie maja mi go przygotować - wymienić kasetę i łańcuch na nowy...
To jest taki rower jak chce, ma być w miarę szybki i wygodny, głównie do miasta i czasem na wypady do lasu.

Pytanie tylko czy warto dawać 2 koła za taki rower z 2012 roku? Jeździłem na nim i było ok, choć kompletnie nie znam się na rowerach.
Czy nie lepiej dać 2 koła za nowy rower na dużo gorszym osprzecie ale nowszym?
  • 21
@PanKabaczek: O ile osprzęt jest w dobrym stanie to bierz ;) sprawdź opony i hamulce dokładnie, żeby nie było dokładki zaraz :) CUBE robi niezłe rowery, sam na szosowce śmigam wiec raczej nie mój typ ale cena jednak ujdzie IMO - masz tam 9 miesięcy gwarancji widzę - dopytaj o to tez :)
@PanKabaczek A może nowy Kands Avangarde? 2099zl, osprzęt Deore/Alivio. Sam mam Maestro, rama nie do końca mi leży (zbyt pochylony jestem, 21" 180cm wzrostu) ale osprzęt świetnie chodzi, trzeci miesiąc go używam dość intensywnie. Miałem jedną tylko przygodę, po miesiącu korba zaczęła dziwnie trzeszczeć ale podjechałem do sklepu to w serwisie mi wymienili bez problemu, okazała się uszkodzona i teraz chodzi już ok.
@PanKabaczek: no cóż, wygląda to jak... sześcioletni rower ¯\_(ツ)_/¯
jeśli faktycznie stan niezajechany to jednak XT to XT, i co prawda możesz posłuchać @spolaryzowany_kaktus: ale to tak jakbyś wolał kupić nówkę Dacię z salonu w może nie biedawersji, no ale jednak plastikową Dacię, zamiast nie tak znowu starego Mondeo na wypasie. W tamtym roku miałem Cube'a właśnie na XT i naprawdę fajnie się na tym jeździło
Tylko weź jakieś pedały