Wpis z mikrobloga

Oj #xkom pierwszy raz się na was zawiodłem... 15 czerwca dostałem maila, że istnieje możliwość zapisania się na Xiaomi #m365 i cytując:

Dzięki temu będziemy mogli przekazać zamówienie do realizacji poza kolejnością.


Szkoda tylko, że ludzie którzy zamówili tę hulajnogę później, i to po promocyjnej cenie (kod Klawitera) już je otrzymali... A nie dość że zapłaciłbym więcej, to jeszcze czekam dłużej... 2/10 ( ͡° ʖ̯ ͡°) Chwilę temu dzwonił miły Pan że na dobrą sprawę to nie wiadomo kiedy nastąpi realizacja tego zamówienia...
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Doxster: Bardzo prosimy Cię o wiadomość prywatną wraz z numerem swojego zamówienia. Większość osób, która się z nami kontaktowała otrzymała już od nas rozwiązanie. Zachęcamy do kontaktu, postaramy się poszukać odpowiedniego rozwiązania Twojej sytuacji
  • Odpowiedz
@x-kom, #m365,
Ja zamówiłem hulajnogę 21 czerwca i do dnia dzisiejszego jej nie mam. To jest jakiś śmiech na sali. Za każdym razem jak dzwonie do @x-kom słyszę jeden tekst, że jest problem z dostępnością, że nie wiedzą kiedy będzie dostawa i bardzo przepraszają ale nie mogą mi jednoznacznie powiedzieć kiedy otrzymam swoja hulajkę. Mają jakieś niewielkie dostawy ale tłumaczą się tym że zamówienia są realizowane
  • Odpowiedz
@mati00_mati00: Każdą z tych spraw traktujemy indywidualnie i staramy się znaleźć dla nich jak najkorzystniejsze rozwiązania. Bardzo prosimy Cię o wiadomość prywatną wraz z numerem swojego zamówienia, w tym przypadku również dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie
  • Odpowiedz