Wpis z mikrobloga

@Sylwus1988: na ptp znaleźć cokolwiek to mega filozofia. będę resetował na dniach tylko kierownicę o jeden ząbek muszę przestawić. wcześniej resetowanie nie pomagało bo tył nie miał zbieżności bo miałem uwaloną końcówkę drążka z tyłu. co do ptp to ciężko mi znaleźć tam cokolwiek sensownego a w instrukcji dział o 4ws ma jakieś 80 stron i ciężko się to czyta, szczególnie że to wszystko skany w pdf
  • Odpowiedz
@Sylwus1988: i tak coś jest nie pięć, bo chodzi max 2-3 zakręty i przy prostowaniu kół z lewej na prosto wywala "20" i 4ws się wyłącza. byłem ustawić jeszcze raz zbieżność żeby punkt zero maglownicy zgadzał się z momentem jazdy na wprost [bo nie mogłem zresetować czujnika nie wiem czemu] a i tak nadal to samo. także to chwilowo gadżet pokazowy którego nie mogę wykorzystać w żaden sposób
  • Odpowiedz
@Rurzowy_Rzufff: nie wiem co moze być przyczyną w twoim przypadku. Jeśli wywala 4 wsa to muszą sie gdzieś mijać czujniki chyba. Nie musi być dużo. Wystarczy wywalony sworzeń, simerblock albo co innego i juz bedzie wywalał błeda. A musisz robić procedure za kazdym razem jak sie wykrzaczy czy wystarczy odpalić na nowo? Co tam masz za zawias? Równo ustawiony? U mnie jak zaswiecila kontrolka 4ws wystarczylo mocniej szarpnac autem przyhamowac
  • Odpowiedz
@Sylwus1988: zero luzów, nowe wahacze górne na poliuretanie itd itp, także nie wiem sam. mam z przodu negatyw, bo wahacze regulowane ale nie duży 2 stopnie z hakiem i równo ustawiony + zbieżność po tym zrobiona. mam jakiś problem z prawym kołem tj ciężko się obraca z przyczyn bliżej nieznanych i nie wiem czy to nie to, ale czasem ws wywala błąd zaraz po odpaleniu zanim w ogóle skręcę. i
  • Odpowiedz