Wpis z mikrobloga

@Sicarioo: no i slusznie. Ale A3 8P to takie auta ze ciezko ladne znalezc, same skarbony.
Ile masz na auto?! 2.0 TDi to jest swietny silnik, duzo bardziej elastyczny niz 1.9 i mniesze spalanie/wieksza moc ALE #!$%@? cos i klekaly.
Najlepsze juz byly z Common Rail tylko ze to po 2010/2011 roku dopiero.
Takze inne pieniadze.
Czemu sie skupiasz na VAGu??
@Sicarioo: jeździ jak taczka, katastrofalne fotele (dla wysokich 200-300km to maks bez przerwy), paskudne wnętrze. Silniki VW z tego okresu to padaka (chyba że wiesz, trafisz na "te poprawione" xD)
Duży bagażnik na plus.
@Sharan: znaczy miałem a3 8L 1.9 130 byłem bardzo zadowolony ale kobieta we mnie wjechała i mi skasowała auto. Teraz napaliłam na na te 8p, strasznie mi się podobają. A na autko to tak chciałem wydać z 13/14k
@Sicarioo: rozumiem, ale 8L to byly udane autka a 8P to juz takie troche na sile, nie wiem co wtedy sie dzialo w VW ale duzo wad bylo w roznych autach z tamtych lat.
Za 13/14K to mysle ze udaloby Ci sie wyrwac poliftowego (po 2008 roku) Citroena C4 ale koniecznie z 2.0HDi jak juz uparcie na diesla stawiasz.
@bidzej: no zajebisty, przejedz sie kiedys tym autem i zobaczysz. To
@Sicarioo: rozumiem, ale 8L to byly udane autka a 8P to juz takie troche na sile, nie wiem co wtedy sie dzialo w VW ale duzo wad bylo w roznych autach z tamtych lat.
Za 13/14K to mysle ze udaloby Ci sie wyrwac poliftowego (po 2008 roku) Citroena C4 ale koniecznie z 2.0HDi jak juz uparcie na diesla stawiasz.
@bidzej: no zajebisty, przejedz sie kiedys tym autem i zobaczysz. To
@Sharan: jeździłem 2.0TDI 150KM już na CR. Silnik jak silnik.
Wolałem 1.6HDi, bo miał lepszą kulturę pracy, brzmienie i nie żarł oleju ani wody, chociaż z racji mniejszej pojemności trochę gorsze osiągi.
@Sicarioo Silniki jak silniki, trzeba zrobić pompę olejową bo jest wadliwa i będzie jeździł. Jakiego byś nie kupił jak będziesz miał pecha to 2000zl papa.
Ale A3 8P to takie auta ze ciezko ladne znalezc, same skarbony.

@Sharan: @Sicarioo: ja mam takie na sprzedaż, poliftowe 2005 rok, 2.0 TDI 140KM z DSG, ale chce za nie 22 000zł bo full wyposażenie - skarbonką na pewno nie jest, włożyłem kupę forsy na początku i od 2 lat tylko olej trzeba zmieniać i jakieś drobne pierdoły za 50zł. Kupując takiego za 13-14k wydasz na naprawy w ciągu
@SpokojnyPan: no mowie, Ty jak kupiles to musiales w niego sporo wlozyc a teraz chcesz 22K ;))
Jakby kupowal za 22-30K to auta lepsze ale do 15K to przeciez wiadomo ze „pulapka”
@Sharan: ja kupiłem będąc świadomy, że będę musiał włożyć jakieś 5k PLN mimo, że auto teoretycznie było sprawne, przeliczyłem się jakieś 1.5 raza dodatkowo, ale nie żałuję bo chodzi to naprawdę fajnie z DSG