Wpis z mikrobloga

#motocykle
Hej, niedługo mam egzamin na A i zastanawiam się nad zmianą moto z Hondy XL Varadero 125.
Wstępnie zdecydowałem się na #honda #cbf600 pc43 2008+ z owiewkami.
Posiada ktoś i jest w stanie coś powiedzieć o tym modelu? Na coś szczególnego zwracać uwagę przy kupnie? Kupować koniecznie z ABS?
  • 8
  • Odpowiedz
@Kantee: kupilem cbfa na pierwsze moto i nie zaluje. Teraz wiem ze jakbym kupil 600 z +100KM to mogloby sie to zle skonczyc, a tak te 78KM to moze i jest duzo dla niektorych ale nie na darmo mowia ze to najnudniejsza szescsetka w swojej klasie, ma to swoje plusy i minusy :) Za to odwdziecza sie bezawaryjnoscia, zdławiony silnik z CBRy, mega toporny. Jesli chodzi o wygode to 300km
  • Odpowiedz
@kisiel119: plusik bo też mam 186 :) właśnie zastanawiałem się jeszcze nad hornetem cb600f z 2009 bo jak jedyny z nakedow mi się podoba (klasyczne okrągłe lampy mnie odrzucają) ale chyba te 102 konie to jednak za dużo ;)
  • Odpowiedz
@kisiel119: "nakedy to tylko na miasto", serio?
Mam ochotę polatać, planuję trasę:
portal do planowania tras na motocykl
Niecałe 200km, ok. 4 godz. Ile kilometrów na tej trasie zrobię z prędkością 180 km/h? Nawet jak uda mi się rozpędzić na jakimś odcinku to na jak długo? Te kilka sekund walki z wiatrem to raczej nie jest wielki problem.

Ja rozumiem, że motocyklem można jeździć bardzo szybko. Jest to super przeżycie. Ale, do #!$%@? nędzy, prędkość jest względna! Najbardziej interesujące trasy, z nikłym ruchem samochodowym, ciekawymi widokami, nie pozwalają na długotrwałą i męczącą jazdę z prędkościami rzędu 180 km/h. Czy w Polsce serio wszyscy latają tylko po mieście nakedem albo po autostradzie sportem? Współczuję. Tak w ogóle to ile tych autostrad jest? Kupujesz sporta z owiewkami, godzinę szukasz autostrady, żeby pół godziny nią polatać i nagle się okazuje, że trzeba do
  • Odpowiedz