Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Potrzebuję Mirki waszej rady jak poprowadzić swoją drogę zawodową. Jestem po studiach graficznych, pracuję zdalnie 5+ lat dla jednej zachodniej firmy, jestem tam trochę takim człowiekiem orkiestrą, robię dla nich strony oparte głównie o wordpress, projektuję szatę graficzną i cały front-end + czasami PHP (podstawy). Taki układ pasowałby mi gdybym mieszkał gdzieś na obrzerzach Polski ale los chciał tak że mieszkam w Wawie i od jakiegoś czasu obserwuję oferty pracy (głównie front-end) i nie powiem niektóre oferty są kuszące tyle że od czytana tych wszystkich wymaganych bibliotek, frameworków można dostać oczopląsu. Ja piszę wyłącznie w czystym javascripcie i obśmiewanym jquery - z przyzwyczajenia :(. W zasadzie 99% mojej pracy w js to pisanie skryptów do walidacji formularzy, jakieś dynamiczne ładowanie treści, slidery, panele itd. Photoshop + illustratora oraz HTML i CSS znam perfect, w javascripcie mam opracowane wzorce z których najczęściej korzystam, na pewno nie napiszę z palca jakiejś rozbudowanej funkcji. Nigdy nie miałem styczności z reactem i innym angularem bo nie potrzebuję skoro z łatwością stronę z dynamicznie ładowanym contentem można zrobić w czystym js czy tym nieszczęsnym jquery. I teraz moje pytanie na co ja mogę w tej chwili liczyć z takimi kwalifikacjami, na jakie wynagrodzenie? Czy jednak będę musiał się nauczyć tych wszystkich frameworków/bibliotek? Ciekawe jak wygląda rekrutacja, czy te wszystkie wymagania wymieniane w ogłoszeniach są must-have czy jednak przeważnie przymykają na to oko.

#frontend #javascript #webdev #programowanie #programista15k #naukaprogramowania

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: akado
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
  • 16
  • Odpowiedz