Wpis z mikrobloga

Mireczki i Mirabelki z #szczecin, obiecałem sobie tego nie robić, ale sytuacja zaczyna wymagać - nie słyszał ktoś może o jakiejś ofercie pracy dla studenta, na wakacje, na polu technicznym? Jestem studentem pierwszego roku WIMiM, niestety nie mam doświadczenia (takiego które mógłbym udokumentować), więc mam spory problem z odpowiedziami na moje CV. O ile mogę o tyle chciałbym uniknąć pracy na "magazynie", ale jak nic innego nie zostanie to tam pójdę #praca #staz
  • 14
  • Odpowiedz
@Bokrug gdzie już wysylales CV? Wejdź sobie na stronę np. szczecińskiego parku przemysłowego (stoczni szczecińskiej) zobacz jakie tam są firmy i do nich roześlij. Może spróbuj też w Stargardzie, tam jest dość spory park przemysłowy
  • Odpowiedz
@sharpfire: Ooo widzę właśnie, że trochę tego mają. Aplikację wysłałem :) Szkoda że jeszcze kursów i certyfikatów nie mam, bo czekają mnie i z Solidworksa i ze spawania zgodnie z moją wiedzą

@Dorciqch: Rozesłałem po Stargardzie właśnie, jest kilka firm gdzie mógłbym trochę mojej dotychczasowej wiedzy wykorzystać. Jak nie wyjdzie to albo magazyn albo jeszcze wśród znajomych popytam czy coś może słyszeli. W tym momencie trochę żałuję, że
  • Odpowiedz
@sharpfire: Z tego co wiem to wimim jako jedyny ma solida i jako jedyni będziemy mieli cswa - academic. I energetyka jest na razie bardzo ciekawa (i trudna xd), z tego co słyszałem od koleżanki to zip fajny jeśli chodzi o staże, ale bądź co bądź mniej płatna po nim praca. I jak dla mnie za dużo przedmiotów typu ekonomia czy informatyka, wolę moje termodynamiki i silniki ( ͡°
  • Odpowiedz
@Bokrug przymierzałam się do tego certyfikatu, ale jakoś zabrakło chęci :) studia to dobry okres, żeby zdobywać doświadczenie. To plusuje w przyszłości
  • Odpowiedz