Aktywne Wpisy
Bamboleo_Macadamia +496
Jestem dumny że 15 października o 7:15 rano głosowałem na Pana Tuska. Udało nam się ocalić Polskę od losu białoruskiego narodu, który jest ogłupiany najtańszą wódą i propagandą.
#bekazpisu #przemyslenia
#bekazpisu #przemyslenia
Czyjaś przyszła matka i małżonka. Nic tylko współczuć. #alkoholizm #rozowepaski #logikarozowychpaskow
Jak myślicie, którą klasę najlepiej wybrać sobie na powrót? By walka nie była uciążliwa.
#crpg
Do broni dystansowych dobrym wyborem będzie ktoś z trójki Malkavian, Toreador, Tremere.
@sejsmita: Potence też daje radę. Do walki najlepszy jest albo Gangrel albo Brujah, chyba że ktoś chce iść w broń palną to wtedy klany z Auspex (choć Auspex nie jest do tego konieczne, ale ułatwia sprawę).
Generalnie Bloodlines jest do przejścia na co najmniej 4 razy. Raz Malkavianem (rozgrywka znacząco różni się od pozostałych), raz Nosferatu (są
Swoją drogą, ta gra
@sejsmita: https://forums.planetvampire.com/bloodlines-games-general-discussion/question-about-strengthmeleepotence-and-the-cap-in-up-7-0/
Wg tego co tu piszą to tylko główne atrybuty mają limit do 10, umiejętności (jak unarmed) mają limit 20. Z własnego
W patchach nic się nie zmienia, bo jak piszą w tym linku, to jest hardcoded. Przy następnej sesji będę musiał to sprawdzić i się upewnić. :)
Z jednej strony najmniej interesujące klany, a z drugiej i tak włożono w nie sporo, by odróżnić od reszty. Wszelki przytyki do Toreadorów odnośnie ich zamiłowań, albo wzmianki o wyższości Ventrue nad resztą. :) Jak bardzo ta gra jest zróżnicowana dowie się tylko, kto ją skończył kilka razy. :)
Reszty komentarzy tu nawet nie czytam, bo samemu zachce mi się grać, a czekam na CQM 4.0 :P
@sejsmita: przeniesienie zasad z „papierowego” RPG-a, gdzie zostało to wprowadzone po to, by nie turlać tuzinami kości (jak w Shadowrunie).