dryfindormilosciwy dryfindormilosciwy 13.06.2018, 18:05:16 1 + @Bitbay: Wpłaciłem na poczcie jakieś 3 godziny temu, jak narazie brak środków w portfelu.Status : Rozpoczęty.Mam czekać, czy może pracownik poczty popełnił błąd ?Mam kwit z potwierdzeniem wpłaty
Bitbay Bitbay 14.06.2018, 10:11:02 0 + @dryfindormilosciwy: Ważną kwestią jest czy to placówka Poczty Polskiej, czy agencja pocztowa. Warto sprawdzić mapy placówek.Jeśli środki w najbliższym czasie nie trafią na Twoje konto, prześlij do nas potwierdzenie przelewu przez ticket tutaj - https://bitbay.freshdesk.com/pl/support/tickets/newNasz dział księgowy się tym zajmie, odpowiedzi oczekuj drogą mailową, czas oczekiwania to do 24 godzin od przesłania zgłoszenia monitorowanego.W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu na czacie na naszej stronie, albo wołaj nasPokaż całość
Status : Rozpoczęty.
Mam czekać, czy może pracownik poczty popełnił błąd ?
Mam kwit z potwierdzeniem wpłaty
Komentarz usunięty przez moderatora
Jeśli środki w najbliższym czasie nie trafią na Twoje konto, prześlij do nas potwierdzenie przelewu przez ticket tutaj - https://bitbay.freshdesk.com/pl/support/tickets/new
Nasz dział księgowy się tym zajmie, odpowiedzi oczekuj drogą mailową, czas oczekiwania to do 24 godzin od przesłania zgłoszenia monitorowanego.
W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu na czacie na naszej stronie, albo wołaj nas