Wpis z mikrobloga

@norther: Nie pomogło recalculate normals ( ͡° ʖ̯ ͡°) co w UV sprawdzić?
@Acrivec: szum tera mi absolutnie nie przeszkadza, zredukuje go jak już tekstura ładnie się ułoży :D

  • Odpowiedz
@norther: Rozumiem, dzięki za interesowanie tematem. Te wszystkie rendery zrobiłeś w blenderze?! Wyglądają naprawdę dobrze, no i muszę Ci pogratulować talentu :)
A co do mojego problemu to wychodzi na to, że chyba blenderowi się coś popieprzyło, skoro po zaznaczeniu wszystkich wierzchołków w pokoju i wciśnięciu klawisza "f" takie coś się tworzy ¯\_(ツ)_/¯
Romp3K - @norther: Rozumiem, dzięki za interesowanie tematem. Te wszystkie rendery zr...

źródło: comment_XH6px5Kw90IoVyyQzmQy7yVkXckJEgLg.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Romp3K: Ta wszystko blender. Lata nauki:D To mozliwe że masz zduplikowane face. Jak masz podłoge jako osobny obiekt to zaznacz w trybie edycji całą podłogę i daj remuve doubles
  • Odpowiedz
@norther: no właśnie tam jest jeden face, pod spodem nic nie ma :D po kliknięciu remove doubles wyskakuje informacja, że usunięto 0 wierzchołków
  • Odpowiedz
Ewentualnie sprobuj zrobic podloge jeszcze raz tylko zrob go ze zwyklego plane i poextruduj go troche a nie z wielu wierzcholkow zlaczonych w jednego face'a
  • Odpowiedz