Wpis z mikrobloga

Mirki pomóżcie mi bo już nikt mi chyba nie pomoże.

W bardzo bardzo dużym skrócie: mam neta w #netia, zleciłem przeniesienie usługi z jednego adresu na drugi. Miało trwać to maksymalnie 21 dni na co mam pisemne potwierdzenie. Minęło już 59dni a ja dalej nie mam internetu! Mimo to Netia nadal wysyła mi faktury. Nie mogę się z nimi skontaktować. Konsultanci ciągle mi powtarzają że wysłali ponaglenie i nic więcej nie mogą zrobić. Ja pracuje zdalnie z domu więc mam lipe straszna bo nie mam neta. Korzystam z jakiś mobilnych rozwiązań które średnio działają.
Na maile również Netia nie odpisuje. Pisałem do nich nawet na FB ale też bezskutecznie!

Zadzwoniłem dziś do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA który specjalizuje się w sprawach telekomunikacyjnych. Opowiedziałem cała historie a na końcu dodałem że również pracuje z domu i przez netie tracę klientów. Na co powiedzieli mi że w takim razie oni mi nie pomogą bo nie jestem osobą prywatną. No #!$%@? Mac nie wiem po co to mówiłem. Umowę z Netia mam jako osoba prywatna i ten internet jest podłączony w mieszkaniu.

Co ja mam zrobić?! Nie spodziewam się że Netia szybko się do mnie odezwie.

Sorry ze tak chaotycznie ale pisze z tel i już nie mam siły do tego.

Dejcie plusa może ktoś to zobaczy kto coś doradzi

#prawo #pomocy #internet #niewiemjaktagowactogowno
  • 40
  • Odpowiedz
@lubie-sernik: Niestety raczej nic z tym nie zrobisz. Netia wystawia zlecenie do Orange (TPSA czy jak to się tam teraz nazywa) i informuje że chcesz przenieść usługę. Podstawowe pytanie jest takie czy masz tam podłączoną linię telefoniczną. Jeśli nie to może im się po prostu nie opłacać tego robić. Dawniej musieli wypłacać co miesiąc takiemu klientowi równowartość abonamentu telefonicznego ale nie wiem jak to teraz wygląda.

Tak więc podstawowe pytanie:
Masz
  • Odpowiedz
Zadzwoniłem dziś do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA który specjalizuje się w sprawach telekomunikacyjnych. Opowiedziałem cała historie a na końcu dodałem że również pracuje z domu i przez netie tracę klientów.

@lubie-sernik: Zadzwoń jeszcze raz i nie mów że pracujesz z domu. Jeśli rzecznik wyśle im zgłoszenie to przynajmniej dostaniesz oficjalną odpowiedź w tej sprawie.
  • Odpowiedz
@lubie-sernik: a masz jakies inne opcje internetu? w ostatecznosci mozesz wypowiedziec umowe Netii (z winy operatora), wyslac im pismo listem poleconym, ze wypowiadasz ze wzledu na niedotrzymanie warunkow umowy. nic wiecej im nie placisz i zakladasz sobie internet od kogos innego.
  • Odpowiedz
@Andrzejek13: @SunnO: @SonyKrokiet: Na razie napiszę pismo do tego rzecznika. Poczekam jeszcze chwilę i jak dalej sytuacja tak będzie wyglądała to zrobię znalezisko.

W sumie nawet gdyby podłączyli mi ten internet za kilka dni to i tak zrobię znalezisko bo to jest jakiś dramat. Dwa miesiące nie mogą podłączyć internetu.
  • Odpowiedz
Zadzwoniłem dziś do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA który specjalizuje się w sprawach telekomunikacyjnych. Opowiedziałem cała historie a na końcu dodałem że również pracuje z domu i przez netie tracę klientów. Na co powiedzieli mi że w takim razie oni mi nie pomogą bo nie jestem osobą prywatną.


@lubie-sernik: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • Odpowiedz