Wpis z mikrobloga

Hej :)

Odpaliłem jakiś grywalny build #hexival. Nie wiem czy design gierki jest spoko (mam spore wątpliwości).

Link do ściągnięcia (gierka pisana w #libgdx, więc wymagana #java ;) ) :

https://www.dropbox.com/s/5x7f4avankpv7c2/desktop-1.0.jar?dl=0

Gif z gameplay'u:
https://thumbs.gfycat.com/RecklessDenseAngora-size_restricted.gif

Zasady:
Układamy hexy na mapie aby dostawać zasoby i rozwijać królestwo. Musimy bronić się przed atakami potworów za pomocą zrekrutowanych żołnierzy. Atakujemy potwory łącząc hexy w minimum 3 elementowe grupy. Potwory mogą ukraść zasoby, hexy, zaatakować żołnierzy bądź ustawiać przeszkody na mapie. Zebrane surowce wydajemy na ulepszenia, żołnierzy bądź hexy. Gra się kończy gdy wszyscy żołnierze zginą, nie ma miejsca na nowe hexy lub nie mamy żadnych hexów.

Chciałbym poprosić Was o opinie czy gra jest spoko czy nie, co byście w niej zmienili, czy coś Wam się podobało, czy wszystko do ksoza? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • 8
  • Odpowiedz
@Myzreal: Dzięki wielkie! Jak będziesz mieć czas to odpal, będę wdzięczny, co do chwalenia się do zacznij jak najszybciej, opinia ludzi dużo Ci powie co do tego czy warto robić dalej grę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@murarz208: W sumie przypomniałem sobie o gierce która kiedyś zrobiłem w #libgdx - https://myzreal.itch.io/vortex

A to co teraz tworzę to w sumie ćwiczę architekturę software'u - gierka ma być całkowicie niezależna od frameworka (czyli libgdx) i testowalna przez testy automatyczne. Jak skończę mój "mały refaktor" to może i założę taga :P
  • Odpowiedz