Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Nie warto #!$%@?, nie warto było zrobić nic, ale od początku, bo warto opowiedzieć jak można się zawieść na swojej dobrej woli i chrześcijańskiej chęci bezinteresownej pomocy.
Jestem studentem pierwszego roku pewnego kierunku humanistycznego. Nie wymieniam nazwy, bo nie chcę żeby w razie czego moi koledzy i koleżanki z roku wiedzieli, że to co napisałem jest mojego autorstwa. Jako że to nie są moje pierwsze studia, to chciałem dzięki swojemu doświadczeniu pomóc i wesprzeć osoby będące nieco zagubione w nowej rzeczywistości akademickiej. Sam na początku, kilka lat temu, odczuwałem pewną dezorientację, więc wiem jak to jest. Starałem się nie tylko mówić gdzie co mogą załatwić, ale w razie czego podrzucić jakieś materiały pomocnicze, skany książek, ewentualnie notatki. Ale nie warto było, oj nie warto.
Pod koniec pierwszego semestru doktor wysłał nam listę zagadnień, które mogą znaleźć się na zaliczeniu. No spoko. Chociaż wiedziałem większość, to przysiadłem nad tym i opracowałem te zagadnienia. Sam się przy tym sporo douczyłem albo powtórzyłem, więc wyszedłem na plus. Byłem tak zadowolony z swojej pracy, że postanowiłem wrzucić to na grupkę, niech mają ci co nie mieli czasu albo nie wiedzieli jak się do tego zabrać. Kilka osób napisało, że fajny ze mnie koleszka. Reszta olała, ale przed zaliczeniem widziałem, że większość ma wydrukowane i się z tego uczy. Spoooko, przecież po to to zrobiłem. Co z tego, że się zaczęli uczyć przed samym egzaminem. Na tydzień przed ci idioci, jełopy skończone, mieli genialne opracowanie zagadnień na zaliczenie, ale nawet z tego nie skorzystali. 75% nie zdała. Dostali nie tylko wędkę, ale i rybę, a i tak zdechli z głodu.