Kolejny pacjent, impreza 2002r, 2.0turbo, mapa teoretycznie na 240KM. Do roboty klocki hamulcowe i regeneracja zacisków, wymiana rozrządu, wymiana wszystkich olei i płynów i najbardziej skomplikowana operacja logistyczna czyli regulacja luzów zaworowych na płytkach. Trzy nie spełniają normy, a trzy są na dolnej granicy.
@bambus94: "skomplikowana operacja logistyczna czyli regulacja luzów zaworowych na płytkach", ciesz się że nie masz nowszej bo byś całe popychacze wymieniał albo szlifował. Oczywiście po wyjęciu silnika :P
@plogi1: widziałem taki motur rozebrany. W porównaniu do H4 z STI (gdzie korby jak od silnika okrętowego) to tam jest wszystko takie malutkie delikatniutkie cieniutkie i w ogóle (wygląda) słabo...
Kolejny pacjent, impreza 2002r, 2.0turbo, mapa teoretycznie na 240KM.
Do roboty klocki hamulcowe i regeneracja zacisków, wymiana rozrządu, wymiana wszystkich olei i płynów i najbardziej skomplikowana operacja logistyczna czyli regulacja luzów zaworowych na płytkach. Trzy nie spełniają normy, a trzy są na dolnej granicy.
źródło: comment_jwI7csR3EIgMIymh88ttOxM8kYzwb2Cq.jpg
Pobierzźródło: comment_W3va2WgeXiRPzTQ6MrA3qWX5Lc7SJ7i0.jpg
Pobierz@plogi1: widziałem taki motur rozebrany. W porównaniu do H4 z STI (gdzie korby jak od silnika okrętowego) to tam jest wszystko takie malutkie delikatniutkie cieniutkie i w ogóle (wygląda) słabo...