Wpis z mikrobloga

@koniecswiatajestbliski: @kuziu13: @Haraj: Nie mam czasu ale c--j, podejme temat, bo ktos tam coś się komus wydaje ale nie do końca i gimbusy muszą wylewać swoją frustracje. Umowy sponsorów technicznych z federacjami i klubami sa mocno skomplikowane. To nie jest tak, że firmy palą się do tego żeby sponsorować każdą reprezentację i klub. Nike ma w------e czy będzie sponsorowało 20 klubów z czołówki czy tylko 18,
  • Odpowiedz
@koniecswiatajestbliski To nie ja tutaj zgrywam eksperta majac jedynie info z telewizji sniadaniowych popartych wlasnym wydaje mi sie. To nie ja tez wysmiewam i obrazam osoby wiedzace troche wiecej.
Źródłem sa óglnodostepne informacje dla kogos kto siedzi w branzy ale ty przeciez masz wszystkie informacje, prawda? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@wiktorek_pl: ale p--------o xD Niezła spina o jakiś g---o temat.
Teraz spójrz jak to wyglada: wyzywasz mnie i zarzucasz mi klamstwo oraz tworzysz jakieś gównoteorie odnośnie mojej osoby nie przedstawiajac żadnego źródła. Nie mam ochoty się wdawać w dyskusję z kimś takim. Milego dnia dziecka :)
  • Odpowiedz
@koniecswiatajestbliski Wiem, ze zawsze boli przypadkowe trafienie w internecie na kogos kto moze nas zaorac i potem trzeba sie bronic ucieczka pod pretekstem "kiepdkiej jakosci dyskusji" ale to barfzo oklepany schemat. Spodziewalem sie wiecej, po kims kto siedzi w temacie sponsorow technicznych.
  • Odpowiedz
@wiktorek_pl: Kolego wiesz że gdzieś dzwoni, ale w którym kościele to już nie bardzo.

To nie jest tak, że firmy palą się do tego żeby sponsorować każdą reprezentację i klub. Nike ma w------e czy będzie sponsorowało 20 klubów z czołówki czy tylko 18, bo i tak znaja ich wszyscy. A juz na pewno nie jest tak, że wszystkie federacje nie płacą, bo dzięki nam was ludzie widzą.


Po pierwsze, owszem
  • Odpowiedz
Po pierwsze, owszem byłoby bezsensowne z punktu widzenia ekonomicznego gdyby jedna firma chciała zagarnąć wszystkie co do jednej drużyny, bo... bo to po prostu kosztuje i trzeba szacować kogo i na jakich warunkach ubierać, by marka była rozpoznawalna, ale żeby też nie przepłacać. A po drugie to jest coś takiego jak konkurencja czyli jest wiele firm odzieżowych - mniejszych, większych, które chcą mieć dla siebie kawałek tortu i nie ma ani nigdy
  • Odpowiedz