Wpis z mikrobloga

@WroTaMar: #!$%@?. Nie ma bezpośredniego połączenia Pruszcz Gdański - Gdynia, gdzie wystarczy się spojrzeć o 7 i 15 na Trakt Św. Wojciecha ilu ludzi dojeżdża z tamtych rejonów do pracy. Nie rozumiem takiego postępowania. Powinno dążyć się do wybudowania hubów transportowych (np. takich jak w Berlinie czy okolicach, lub nawet w gorszej formie - przy stacjach PKM) a nie do dołożenia kolejnych linii jadących w sumie do granicy Gdańska i tyle.
@wanghoi: ale próbować warto. :)
Od siebie dodam że uważam proponowane przystanki Gdynia Śródmieście, Gdynia Karwiny Północ, Gdynia Mały Kack, Gdynia Fikakowo, Sierakowice Szkoła i Sierakowice Rynek za zupełnie niepotrzebne. To jest kolej, a nie tramwaj. No i przystanek Róg przeniósłbym pod Skwierawy.
No i w Lipuszu przesunąłbym przystanek bliżej Papierni, obok szkoły. Wtedy byłby jeden przystanek i kierunku i Kościerzyny i Chojnic i Bytowa.
@maciekawski: z Pruszcza Gdańskiego do Gdyni lepiej jest jechać Przewozami Regionalnymi. To oszczędność nawet kilkunastu minut, bo przecież PR jeżdżą torami dalekobieżnymi, na których są rzadziej przystanki.

@WroTaMar nie dość, że szybciej to jeszcze taniej niż wg taryfy SKM ;)
@WroTaMar: Chodziło mi o to że skm nie jest zarządzana 100% prze miasto. Jeżeli Sobieszewo jest w administracyjnych granicach miasta to chyba z myślą, że che się na tym terenie rozwijać, dlatego myslałem,
ze skm-ka będzie przebiegać przesz Główny-Sobieszewo-Przegalnine potem Wisłę na mierzeje i ewentualnie następnie do Nowego Dworu i Elbląga.