Wpis z mikrobloga

@PITSTOP: wówczas jak za pierwszym razem nie odpala to w bardzo wielu przypadkach jest to wina filtrów, są dwa, jeden przy butli a drugi przy zaworku albo sam zaworek. Zawsze pomaga wymiana tych filterków (koszt jednego to ze 2zł) przerabialem to już wiele razy.
  • Odpowiedz
@PITSTOP: Filtr benzyny wymień / sprawdź ciśnienie paliwa na listwie. Jeśli Jeździsz z małą ilością benzyny w baku ( ja tak jeżdżę bo po co wozić dodatkowy balast) to mógł się przytkać od kondensującej się wody.
Drugą opcją jest przepuszczający wtrysk gazowy (albo kilka z nich) przez co bryka po nocy jest zalana.
Serio gasisz na benzynie? Ja bym zapominał przełączać.
  • Odpowiedz
@PITSTOP: Spróbuj testowo gasić na benzynie przed nocnym postojem. Wtryskiwacze mogą popuszczać (te o konstrukcji talerzykowej chyba częściej mają taką tendencję), elektrozawór przy parowniku może popuszczać. Ile lat ma instalka? Może czas zrobić większy serwis?
  • Odpowiedz
@PITSTOP: Nic nie sądzę bo nigdy nie użytkowałem pojazdu z takowymi ale raczej to wytwór marketingowy jest.
Ja w pierwszej kolejności zacząłbym od rzeczy najprostszych tzn. Zatankowałbym więcej benzyny i pojeździł na niej trochę.
Przepustnica chodzi bez oporów? Nic nie przyciera jak otwierasz ręką?
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@rybonur ok masz rację, spróbuję do końca zatankować, bo mam 25%, dawno tak nie miałem. Podesle ci filmik w wiadomości prywatnej co się dzieje przy uruchamianiu
  • Odpowiedz
@PITSTOP:
Jakiś czas temu miałem podobnie, Opel Vectra i instalacja STAG. Nie wkręcał się dobrze na obroty odpalony po nocy. Pomogła wymiana świeć.
  • Odpowiedz