Wpis z mikrobloga

@skneraM: To jak tak to powinieneś być zadowolony, miałem w Getzie 1.3 bardzo pancerny silnik - oczywiście przy odpowiednim traktowaniu - tam są hydrauliczne kasowniki luzów zaworowych; preferowany dobry olej, najlepiej syntetyk.

Poza tym to cóż, mniej lub bardziej loteria, auto 18 lat... ale one naprawdę wiele potrafiły znieść i przejechać, spójrz nawet na YT, jest sporo z przbiegami rzędu 200-300 tysięcy... mil.
  • Odpowiedz
@skneraM: no bo tak pewnie będzie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Honda lubi rdzewieć, w tym 1.3 Accencie masz dostęp do zamienników w bardzo rozsądnych cenach, a nawet oryginały są bardzo ok.

Z Preludem i ogólnie Hondami jest jeszcze ten problme, że często upalali je młodzi i gniewni, takiego Accenta niekoniecznie ( ͡° ͜ʖ ͡°) a wiesz mi, że tym Getzem można było
  • Odpowiedz
@skneraM która generacja Prelude? Co do Accenta, to miałem lantre j2, technicznie to samo. Silniki idiotoodporne (chociaż 1.3 muł okropny), części zamienne tańsze niż alko w monopolowym. Na blachę uważaj. Raz się ognisko pojawi i praktycznie zaraz zeżarte całe auto xD
Za rudą rozglądaj się na nadkolach, progach i kielichach.
  • Odpowiedz
@DisconnectedV1: V generacja. A tak pojadę z autem na podnośnik i do mechanika żeby obejżał swoim okiem co jest do naprawy, wymiany etc. To ma być wół roboczy który przejedzie 100 km dziennie
  • Odpowiedz
@Student_AWAS: jak popieści to wszystko się zmieści ( ͡° ͜ʖ ͡°) cytat mechanika mojego znajomego co odwalił manianę, bo silnik z tej samej marki, pojemność, okres tylko część była inna w modelu X a inna w Y i dorobił część z modelu X w aucie Y
  • Odpowiedz