Wpis z mikrobloga

@Lampam: za 10 tys nie ma co wybrzydzać większość co będziesz oglądać w tych piniondzach to będą fury ocierające się o szrot.

Ja bym szukał popularnych modeli z tanimi częściami które ogarnie każdy mechanik
@Jebwleb zdaje sobie sprawę że nie będzie łatwo. Ale ciekawi mi czy miał ktoś może do czynienia z taką laguna lub może coś konkretnego na jej temat powiedzieć
@Jebwleb: > > ocierające się o szrot
hm.
Jeżdżę samochodem kupionym za 12k i był i jest mniej awaryjny niż inny w rodzinie za 22 k. (oba klekoty, kilka lat różnicy w dacie produkcji).
Szrot kolego to są pojazdy zdezelowane, zmasakrowane w wypadku, bez przodu, bez boku, pogięta buda, gnijące.
@Lampam: @Lampam: nie wiem czy znajdziesz jeszcze taką utrzymaną w dobrym stanie nadającym się do jeżdżenia i niewymagającą włożenia przynajmniej 5k na start aby ją doprowadzić do normalnego stanu. Jeśli tak, to polecam, ale najbardziej polecam dołożyć 20k do trójki, zupełnie inna jakość ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przez 3 lata miałem lagunę tylko ze 2.0 Pb bez turbo. Ogólnie auto jął każde inne pod względem awaryjności . A poza tym bardzo wygodne i przeważnie bogato wyposażone. Co do silnika 2.0t to najlepszy silnik Renault nie ma ci się go bać i doskonale znosi gaz.
@Lampam: xD caly silnik 2kola kosztuje a ty mi z turbo wyskakujesz. kolo tysiaca sie zamknie. to renowka, nie dobite bmw. sprawdzic przy kupnie zawieszenie, poduszki silnika, dwumase i climatronic.