Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem z #xiaomi #mibox MDZ-16-AB i jego HDCP: unprotected wg apki "DRM info", co objawia się np, że taki #netflix nie działa.
Niestety rozmowa z supportem #gearbest nie układa się najlepiej, dziś odpisali tak (ʘʘ)

"This product's netflix cannot be used. Please use another APP instead.
Thanks for your cooperation."

W związku z tym pytanie, jak wygląda w praktyce zwrot takiego sprzętu w ramach gwarancji czy lepiej opchnąć na allegro jako niesprawny ze względu na DRM, a może jeszcze inaczej i np. podpiąć aktywny spilitter hdmi tylko, który kupić, ktoś może z #elektronika poradzić?
  • 8
  • Odpowiedz
@mike3e: Sprawdziłem porty, telewizory, monitor, kable, reinstalacja appek, ostatecznie zrobiłem upgrad do Nougat i downgrad firmwaru tak jak to na xda przykazano aby przywrócić DRM, i nadal nic.
Netflix odpala się normalnie, niektóre seriale typu "netflix original" idą normalnie ale jak włączam film, nawet coś starszego kinowego to się wywala kodem "tvq-pm-100 5.2.5". Zmieniłem opcje hdr rozdziałki, wyłączyłem wszystko od tv, wszystkie takie ulepszenia jak CEC wyłączone, restarty routera itd, zmiana
  • Odpowiedz
@Sidroff: to niestety wymieniłeś wszystko co polecają sprawdzić na mi boxie. Sam nie miałem ze swoim żadnych problemów i uważam, że to super sprzęt w swojej klasie, ale kontrola jakości kuleje...
Uderzaj do GB na gwarancję, a jak oleją to strasz ich PayPalem lub chargeback. Oczywiście jeśli nie minęło pół roku od transakcji. Powołuj się na opis, a jeśli to wersja international (po modelu obstawiam, że tak) to możesz też powoływać
  • Odpowiedz
@mike3e: Dzięki za sugestie, zobaczę jak sytuacja się rozwinie. Znalazłem how to dla zwrotów.
Boxa mam od poniedziałku, brałem priorytet z ubezpieczeniem dla pewności. Teraz koszta będą rosły, a i podobno naprawiony przedmiot odsyłają zwykłą pocztą co mnie nie satysfakcjonuje. Dlatego myślałem o kupnie sprawdzonego dla tego problemu splittera hdmi, ewentualnie zastanawiam się jak wycenić do sprzedania tak niekompletnie działającego boxa np jako pudełko do yt, spotify czy kodiego.
  • Odpowiedz
@Blitzkrung: śmiga ale nie powiem, jakość jak .avi z kina, podobno nie puszcza do 1080p, nawet download filmu po ustawieniu najlepsza jakość wygląda mizernie.

Wyjdzie oficjalne oreo, być może coś się poprawi ale wątpię bo to zabezpieczenie z poziomu hardware. W każdym razie już dogadałem z supportem GB formę rekompensaty.
  • Odpowiedz
@Blitzkrung: Warunkowo, wyślą nowego boxa za free, podobno jednorazowa akcja wg zapisu, która zostanie wpisana na moim koncie i nie będę mógł ponownie użyć tej opcji w przyszłości.

Player naprawdę robi swoje ale np wczoraj zauważyłem, że mam zbyt słabą głębie czerni w porównaniu do np ps4, brakuje ustawienia "hdmi black level", na tv opcja jest na szaro więc albo box nie ma poprawnej komunikacji z tv albo w ogóle nie
  • Odpowiedz