Wpis z mikrobloga

#gamedev #unity3d

Siemka, mam dosc spory problem. Ucze sie z tego tutoriala,
https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_3148190573&feature=iv&src_vid=UK57qdq_lak&v=kjUiARseG18
z lekkimi zmianami, typu swoja postac itp. Aktualnie prawie wszystko jest takie same jak w tutorialu procz kamery lekko oddalonej, a zarazem pare "klass/variables" zwane sa inaczej niz on ma.

W czym dokladnie problem?

Jego kamera podaza za jego postacia. Moja stoi nieruchomo. *.* a postac biega gdzies tam dalej ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Jest ktos w stanie, cos doradzic?
  • 7
@blakker: może w strukturze projektu gościu na kamerę podpięta do obiektu jako obiekt dziecko? Albo używasz skryptu na kamerze który podąża za podanym obiektem i nie podpisałeś tego obiektu do skryptu?
Ogolnie, wszystkie skrypty siedza na toonsoldier, a camera siedzi na player model, mimo wszystko... gdy zmieniam miejsce "zamieszkania camery na toonsoldier", wciaz ten sam problem.