Wpis z mikrobloga

Czas powoli wybierać studia. Zdecydowałem, że pójdę na finanse i rachunkowość. Którą z tych dwóch uczelni byście wybrali?

1. Uniwersytet ekonomiczny w #poznan.

2. Uniwersytet #warszawa wydział zarządzania.

Najlepiej jakby wypowiedzieli się obecni studenci albo absolwenci.

#uep #uw #studia #studbaza
  • 16
  • Odpowiedz
@upweeller: Ja studiuję na 2 no i nie jest źle. Trudno powiedzieć czy uczę się czegoś wartościowego ale bez problemu można pracować studiując dziennie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Dpdp: @upweeller Zgadza się. Właściwie można mieć 1 dzień w tygodniu zajęć. Niektóre studia zaoczne mają więcej zajęć obowiązkowych niż fir na wz. Jest też opcja łatwego stypendium rektora bo poziom jest ujemny i jak poświęcisz 2h tygodniowo na nauke to spokojnie dostaniesz. Ale jeśli zamierzasz się czegoś nauczyć to musisz to robić na własną rękę bo studia nie motywują do nauki. Kompetentnych ludzi da się policzyć na palcach
  • Odpowiedz