Wpis z mikrobloga

Kupiłem TV Philips 2017.06
TV od paru dni świruje, tzn co pewien czas ekran czarny, dźwięk zanika, wystarczy zmienić kanał i działa znowu przez pewien czas.
dzieje się tak przy oglądaniu tv, jak i netflixa
Większy problem, że pojawia się to w losowych momentach czasami działa parę godzin idealnie, później co parę minut ekran czarny. Wyjęcie na 30s wtyczki z kontaktu na pewien czas rozwiązuje sprawę.

ale pytanie bardziej dotyczy zgłaszać reklamację czy rękojmie
Mój pierwszy TV od philipsa, nie wiem jak Philips podchodzi do napraw, czy lepiej w MediaMarkt.

#tv #prawo #gwarancja #rekojmia #konsument #prawokonsumenckie
#philips
  • 6
  • Odpowiedz
@valdman no to zgłaszaj. Ja Samsunga z Media Markt zgłaszałem prosto do producenta bo podświetlenie nawalilo i na dwa miesiące do końca gwarancji były dwa ciemniejsze miejsca na matrycy, ale przyjęli zgłoszenie i wymienili na nowy bez żadnego ale.
  • Odpowiedz