Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki opowiem wam moją historię:
Generalnie jestem dość ogarniętym człowiekiem, mieszkam sam, zarobki 10k+, z wykształcenia inżynier, uprawiam kilka sportów ekstremalnych, śmigam na siłkę, tenisa, nieźle tańczę, studiuję drugi kierunek - generalnie na brak zainteresowań i nadmiar wolnego czasu nie narzekam. Czy jestem przystojny to nie wiem (tragedii chyba nie ma), ale dbam o siebie, ubieram się klasycznie, fryzury też klasyczne - raczej #wygryw niż #przegryw.
Jest tylko jeden problem - kawał ze mnie #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°). Nie wiem czy jestem jakiś aspołeczny - nie mam problemów, żeby z kimś pogadać. Mam trochę znajomych "z widzenia" (ludzi z którymi np. jeżdżę na nartach), ale nikt z kim można by iść na piwo pogadać, czy zaprosić na kawę (oczywiście nie liczę szwagra i kuzynów ( ͡° ͜ʖ ͡°)); jednak nie czuję takiej potrzeby - bo dzień mam za krótki, a chciałbym spróbować jeszcze większej ilości doświadczeń. No i z tym wiążę się też pewien problem - nie znam w sumie żadnych dziewczyn z którymi można by o czymś myśleć (bo wszystkie zajęte, albo #!$%@?, albo brzydkie, albo nie ma chemii), no a i nie przyciągam do siebie ludzi, że by poznawać znajomych znajomych.

Próbowałem na badoo, ale tam jest straszna padaka - większość jedyne hobby jakie ma to "szczerość" i "przytulanie". Było tam parę fajnych osób, ale większość to atencjuszki, albo tłumany. Analogicznie na kursie tańca, nie udało się poznać nikogo sensownego. W ogóle zastanawiam się, czy coś ze mną jest nie halo - nigdy w życiu nikogo nie kochałem. Zastanawiam się, czy jeszcze nie spotkałem kogoś sensownego, czy może to jest tak jak z pierwszym jointem - w sumie to nie kopie ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ogólnie level 26 here i jestem trochę rozczarowany tym, że wciąż muszę sam opieprzyć całą pizzę ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną