Wpis z mikrobloga

#bmw #e46
Potrzebuję pomocy z moją e46, może ktoś doradzi coś. Otóż zamontowałem sobie multifunkcje, piny dokupiłem oryginalne podłączenie sprawdzone przez kilka osób, średnica przewodów jest teraz nawet szersza niż wymaga producent, a mimo to tempomat nie chce się załączyć, tj. jak przyciśniemy przycisk tempomatu to on się po jakimś czasie x włączy, ale od razu się wyłącza (nie ma znaczenia czy podczas jazdy czy na zgaszonym silniku), zauważyłem też że czasem podczas jazdy mrugnie ikonka tempomatu. Sterowanie radiem i oświetlenie działa prawidłowo. Czy to znaczy, że taśma kierownicy jest do wymiany? Może ktoś miał kiedyś taki przypadek. Na komputerze pokazuje błąd panelu multifunkcji, panel podmieniłem i było to samo.
  • 10
@Porywaczek Mam wrażenie że poprostu nie do końca wiesz jak się go używa. Jeżeli jednak wiesz to przepraszam. Tempomat się włącza jednym guzikiem o oznaczeniu I/0. Potem podczas jazdy gdy osiągniesz ustalona prędkość naciskasz +. Każde naciśnięcie sprzęgła lub hamulca tempomat wyłącza. Aby powrócić do wcześniej ustalonej prędkości trzeba nacisnąć guzik tempomatu. Tak to działa u mnie.
Po naciśnięciu guzika ikonka się pojawia, ale praktycznie odrazu nie ma znaczenia czy trzymam czy nie gaśnie. W tym jest problem. Nie ważne czy tylko na zapłonie czy na odpalonym silniku/podczas jazdy.