Wpis z mikrobloga

  • 1
Tldr
! Na spotkaniu głównie ja musiałem mówic i rozkręcać rozmowę. Od piątku nie mamy kontaktu co dalej?

W piątek byłem na spotkaniu z laską z #tinder . Od tego czasu nic nie pisała chociaż często sama rozpoczynała rozmowy, tak teraz od 2 dni cisza. Ogólnie było spoko chociaż przez cały czas, głównie ja musiałem mówić i opowiadać różne rzeczy. Zakładam że albo się stresowała albo jest szarą myszką chociaż z pisania tego nie wywnioskowałem. Niby miała jechać na weekend (nawet w piątek jeszcze pisaliśmy jak "jechała" ) do domu ale z tego co zauważyłem już koło 16 wczoraj była w miejscu gdzie studiuję bo inna odległość niż do jej domu. Co teraz zrobić? Pisać w poniedziałek jakby nigdy nic czy czekać czy ona pierwsza napisze? #zwiazki #kiciochpyta
  • 26
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@kanban Wątpię, nie jest laską 10/10 więc raczej nie znajdzie kogoś tak szybko
@pindolinda Sama nawet napisała że fajnie było. Chyba że to z grzeczności tylko napisala.
Ogólnie to było mega na spontanie spotkanie pomiędzy zajęciami, więc nawet nie nazywam tego randką. Gdyby coś jej nie pasowało to parę mogła by usunąć, zaraz na drugi dzień, niczym się nie wymieniliśmy więc nie znalazł bym jej xd
  • Odpowiedz
via Android
  • 2
@kanban Sugerujesz że miałem ją przebolcowac w uczelnianym kiblu?? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

@pindolinda Dzieki, chyba tak zrobię.

Zobaczymy co z tego wyjdzie
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Vaerlin Tak Ci powiem że ja chyba podobnie zachowywałem się w realu jak na tinderze, ona wręcz przeciwnie. Dodatkowo jej zdjęcia nie sugerowały że waży więcej niż to co widać na zdjęciach.
  • Odpowiedz
@TaoHosts: Chyba że pojechała na piątek wieczór i rano wróciła bo pamiętam że coś wspominała o urodzinach koleżanki. Czasem tak mój kuzyn też tak robił, że zjeżdzał na kilka godzin do domu i wracał
  • Odpowiedz