Aktywne Wpisy
prezeskuliziemskiej +376
#zlodzieje #zabka #pomocy #krakow
Mam sprawę, kumpel Żabkarz wziął na dzień próbny do pracownika. Gość radził sobie całkiem spoko i miał rzekomo doświadczenie w pracy w Żabce. Wiec zostawił go na godzinę samego przy kasie. Niestety gość okazał się oszustem - ukradł karty przedpłacone, powysyłał sobie hajs, ukradł trochę towaru i tablet. W sumie około 5-7k. Sprawa zgłoszona na policję, ale jak to policja - raczej będzie ciężko. Oczywiście dane fałszywe ale
Mam sprawę, kumpel Żabkarz wziął na dzień próbny do pracownika. Gość radził sobie całkiem spoko i miał rzekomo doświadczenie w pracy w Żabce. Wiec zostawił go na godzinę samego przy kasie. Niestety gość okazał się oszustem - ukradł karty przedpłacone, powysyłał sobie hajs, ukradł trochę towaru i tablet. W sumie około 5-7k. Sprawa zgłoszona na policję, ale jak to policja - raczej będzie ciężko. Oczywiście dane fałszywe ale
Jacques-Pierre +108
Dziecko ma do rozwiązania zadanie
Jak myślicie - w której klasie szkoły podstawowej jest do rozwiązania?
#matematyka #edukacjawczesnoszkolna #dzieci #szkola
W której klasie dziecko powinno rozwiązać takie zadanie?
3x=39
x=13
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Nie wiem jak we wcześniejszych klasach - ale moim zdaniem zdolny uczeń III klasy rozwiązałby to.
@brmstufldigart: Tu też widzę wartość dydaktyczną - ćwiczenie dodawania oraz kombinowania (za dużo... trzeba dać mniejsze liczby, za mało, trzeba dać większe).
Dla mnie problem jest taki, że młody rozkminił próbując, ale jaki to ma sens jak nie potrafi tego wytłumaczyć. Jak dałem mu nieco trudniejsze liczby do sprawdzenia (np 17,18,19) to już się robił kłopot i się wnerwiał.
Z dodawaniem/odejmowaniem (kilku) liczb do 100 nie ma problemu, z mnożeniem też i mnie to zastanowiło, że "pani nic nie tłumaczyła"
Komentarz usunięty przez autora
@babochka: slowo klucz: kolejnych ;)
Równie dobrze mogę powiedzieć, że trzeba odjąć 3 i podzielić przez 3 i mamy pierwszą liczbę.
To zadanie było wplecione pomiędzy "dodawania" i "odejmowania" typu 27 + __ = 44
Kompletnie od czapy moim zdaniem