Wpis z mikrobloga

@palodisko: pro_Cee'd to z wyglądu bardzo fajne auto, uważać trzeba tylko na rdzę-lift był w 2009 i te po nim są chyba zupełnie wolne od problemów. Na pewno nie brałbym czerwonego nie-metalika(chociaż nie wiem, czy był w 3d)- one się łuszczyły, była nawet akcja serwisowa.
No i ciekawe jak kwestia późniejszej odsprzedawalności, aczkolwiek mocno targowałbym cenę- to nie jest popularny model.

Moim zdaniem ten silnik jest ok i o ile nikt
@PrinsFrans nie wydaje się nudny , ma tam wszystko co bym chciał mieć. Ten którego mam na oku jest biały ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
A i cena też nie jest jakaś wygórowana bo 18k ale postaram się zejść niżej skoro tak :) jeszcze nie dawno chorowałem na saaba 93 też 2.0. ale z
@palodisko: Nie wiem, ale dla mnie pasek jest zaletą- nie ma drogiego łańcucha, hydraulicznych napinaczy, ślizgów itp. Teraz patrzyłem- kompletny zestaw to raptem 400 zł. plus wymiana. Z resztą nawet w aso pewnie w 1000 się zmieścisz. I tak to zrobisz po zakupie z olejami i filtrami, więc nie obawiałbym się. To nie Opel 16v, ale i w tych nie zrywały się po 4 latach/60 tys. km xD
Saab fajne auto,
@PrinsFrans tak dokładnie o tym. Tam to kosmos z wymianą rozrządu właśnie na łańcuchu i różne "ciekawe " rozwiązania, jak np listwa zaplonowa, radio na światłowód xd komfort lepszy, spalanie podobne ale z takim pakietem jak ma ta kijanka nie dostanę saaba. Druga kwestia że Saab by był starszy kilka lat a i przebieg w okolicach 200k a tu niespełna 140. Jutro gość mi wyśle Vin bo jest przyprowadzona z de, także
@palodisko: Jakis raport zamawiasz? Jak coś można też poprosić o foty książki, o ile był serwisowany, to wtedy można napisać do serwisu w Niemczech- ja pisałem do Belgii i potwierdzili ;)
W każdym razie to jednak naście tysięcy, więc jak samemu nie bardzo potrafisz ocenić to można do aso czy gdzieś podjechać zobaczyć.